Nielegalni imigranci uzyskają prawo pobytu


(Nie)Rząd RP ogłosi w 2012 roku amnestię dla nielegalnych imigrantów. Prawo pobytu w Polsce dostanie dziesiątki tysięcy obcokrajowców bezprawnie zamieszkujących Polskę – podały „polskie” media.

Wyniki najnowszych statystyk pokazują, że w Rzeczypospolitej mieszka w tej chwili około 100 tys. legalnych imigrantów. Natomiast bezprawnie do Polski emigrowało już od 50 do 80 tys. osób.

Źródło: http://polish.cri.cn/561/2011/12/30/162s107792.htm

Odpowiedzi: 5 to “Nielegalni imigranci uzyskają prawo pobytu”

  1. konstanty Says:

    polska ma byc krajem wielonarodowym,wielorasowym,wielowyznaniowym.dominujacym zywiolem maja byc zydzi i niemcy. ,,polskie bydlo,, ma byc jednym z narodow.tak nas okreslil osobnik ,,bartoszewski,,I oni to robia z zelazna konsekwencja,przy wielkim poparciu niestety polskigo hierarchicznego kosciola:kowalczykow muszynskich,nyczow dziwiszow,pieronkow,glempow wybrancow JP II

  2. ktoś Says:

    Polscy magistrzy w Anglii myją kible, a miejsca pracy w Polsce dostaną imigranci. Ech, cudownie.

  3. prawoslawnypartyzant Says:

    Jestem przerażony ilością w Białymstoku Czeczeńców, którzy otrzymali polskie obywatelstwo. Zastanawiające czemu osiedla się ich właśnie w pobliżu ruskiego narodu. Gdy widzę czeczeńskie dzieci chodzące grupami po Białymstoku to zadaję sobie pytanie ile państwo daje im pieniędzy (zasiłki i etc.) skoro ubrane są one tylko w markową najdroższą odzież (Nicke, Adidias, Reebock i etc).
    Nie jestem rasistą, ale dyskryminacja polaków we własnym kraju – to już przechodzi wszelkie wyobrażenie.

  4. GW Says:

    Na Rodakow powrot z Kazachstanu nie ma srodkow, ni woli… unych.
    Trzeba komentowac?

    Cos tu ‚gra’, nieprawdaz?

  5. RR Says:

    W Warszawie jest ich też, już nie mało. Wszyscy mają bardzo eleganckie markowe ubrania, na które powiem szczerze wielu Polaków nie stać…
    Co prawda ci w Warszawie zachowują się jeszcze przyzwoicie, ale pod Pruszkowem jest obóz uchodźców. Jest tam zbieranina różnych narodowości i wyznań. Z tego co się orientuję przejazdy kolejką WKD mają za darmo, utrzymanie również. Pensyjka im dawana wcale nie jest głodowa, żeby nie było. Kilka razy tamtędy przejeżdżałem i obraz jest bardzo niepokojący. Grupki (czasami nawet kilkadziesiąt osób) młodzieży ichniejszej, stoją w parkach robią dużo hałasu, ludzie czują się niepewnie już przed swoimi domami. Mój znajomy tam mieszka i mam informacje z pierwszej ręki.
    Ogólnie przestępczość wzrasta, o rozbojach nie słyszałem, ale drobne kradzieże ginące rzeczy z garażów czy podwórek.
    Co więcej jadąc tam kolejką, tylko raz widziałem wśród tych ludzi spokojnych mężczyzn. W zasadzie jednego. Jakiś mężczyzna z całą rodziną, wyglądał na inteligenta siedział cicho i mimo dużego bagażu nie zajmował miejsca. Natomiast o innych mogę powiedzieć jedno. Zajmują sztucznie miejsce, zachowują się nieelegancko (hałasują, w zasadzie wydzierają się, trzymają nogi na siedzeniach tak aby nikt nie usiadł – takich sytuacji byłem świadkiem). Ogólnie słyszałem też od tego mojego znajomka, że często przechwalają się miejscowym pijaczkom ilu to ludzi zabili czy to na wojnie czy to w związku z zemstą rodową (w zależności skąd pochodzą).
    Ja rozumiem, Czeczenia – wojna, inna kultura, ale jak ja za chlebem emigrowałem do USA to siedziałem cicho i nie wychylałem się. Szanowałem kulturę w jakiej przyszło mi żyć (na szczęście krótko), tutaj tego nie widzę. Ci ludzie nie chcą się asymilować, co zresztą jest trudne ze względu na ich odróżniający od nas wygląd.
    Socjal ich rozpieszcza. I żeby nikt tu nie wyjeżdżał że będzie jak z Khalidovem, że spoko są czy temu podobne rzeczy. Ja nic od tych ludzi nie mam, naprawdę ale to nie jest miejsce dla nich. Jeśli w ich krajach nie ma już konfliktu to niech tam wracają i budują swój dobrobyt w swojej ojczyźnie.
    Ja jeśli już ktoś tu uczciwie pracuje, to zielona karta na 5-10 lat i do widzenia, za zarobione pieniądze jest w stanie u siebie w kraju zbudować sobie przyszłość i zrobi też tym pożytek.

    Potrzeba jakiejś akcji narodowej, głośnego protestu.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

