Info

Odpowiedzi: 15 to “Info”

  1. seler Says:

    WSZYSTKIEGO DOBREGO W 2012 ROKU
    pomimo nieciekawych wizji
    i przepraszam za
    moje wady
    HEJ !

    Gipsy Kings – La Quiero
    pozdrawiam
    seler

  2. seler Says:

    PokójWam – Pokój Tobie !

    Gitano Soy – http://www.youtube.com/watch?v=pBVUAVFDEnE&feature=related

    Będą Nas Wyłapywać jak Zwierzęta i oddawać w ofierze szatanowi…
    to się będzie nazywało – „pokój i bezpieczeństwo”
    a papieżyca to pobłogosławi bo to będą
    „terroryści” … Trzy Kropki.

    Nie raz zostałem opluty – dosłownie Opluty przez […] mi Osobę 3 dni temu,
    za to, że nie wielbię papieżycy i kurewskiego kościoła.
    Co musiał przechodzić Jezus…
    no, bo ja Grzesznikiem
    jestem…

    Ojciec Zna Serca Wasze [Trójkąt Paradoksalny] – i wstawi się za Was,
    albo Wyprze, tak jak NN Jego – wiecie o tym,
    po co będę pisał… mój czas się kończy,
    Pozdrawiam Serdecznie,
    seler i jego nać,
    sorry…😉

    http://radtrap.wordpress.com/2011/12/31/na-nowy-rok/

    ============

  3. seler Says:

    Mama Leone – sorry, że po niemiecku😉

    Roby Lakatos – Oczy Czarne [kosmiczne i nie kosmiczne ;-)]

    Paraguay – [Che Rancho Yhaguy Ari]

    Siko Horepse Sirtaki – Greece

    Kyrgyzstan Music and Images – od 3. minuty

    Sto Perigiali To Kirfo Parios-Theodorakis – umuzykalniony Cap, „boski”…

    [końcówka]

    Stasiek Wielanek – „ZAKOCHANE TWOJE OCZY”

    dla Was – seler😉 …heh, aj… Panie, czemuś mnie tak Zauroczył ?…

  4. seler Says:

    Zapłakane Czerwone Róże,,,

    dodał seler…

  5. seler Says:

    NIE DLA WOJNY PRZECIW IRANOWI !!!

    David Duke vs Wolf Blitzer (MOCNE!) napisy PL

    ze strony
    http://www.poznajprawde.net/aktualnosci/258-plemie-zmijowe-odcina-ludzi-od-prawdy.html

  6. antka kobity szwagra brat Says:

    …dobre kity!…a ja sie zapytowywyje/tylko!/ co z tym prokuratorem-co spudłował?…
    …u Was tęż obce…grasują?…:D

  7. seler Says:

    Don Judas Iskariota pięknie Gra i cygani, a Naród oddał mu wszystko, za to kłamanie…

    Graj piękny Cyganie swe teksty sprzed lat … nikt nie zrozumie mnie [rozumiemy Donald…]
    …tylko koni [ludzi] żal …pozostałem tu [na 2 kadencję] by radość nieść – echch

    Tańcz ze mną moje życie – póki jeszcze mogę stać… póki orkiestra na Titanicu gra

  8. justyna Says:

    pozdrawiam ADNIN czekamy –

  9. Warszawiak Says:

    Solidarność z Narodem Węgierskim w Warszawie – zdjęcia z pikiety
    http://warszawainfo.wordpress.com/2012/01/21/solidarnosc-z-narodem-wegierskim-w-warszawie-zdjecia-z-pikiety/#

  10. Warszawiak Says:

  11. Warszawiak Says:

    Palikot został zjechany ! Dziś w Warszawie !

  12. piotrus Says:

    Ciekawy art. o nadchodzących igrzyskach i powiązania ich z syjonistami -> http://newworldorder.com.pl/artykul,3348,Tajemnicza-symbolika-Igrzysk-Olimpijskich-Londyn-2012

  13. piotrus Says:

    Btw. znajoma z Izraela powiedziała mi, że klasztory, mnisi, zwykli mieszkańcy Izraela zaopatrywani są w maski! Szykuje się wojna, wcześniej takiego zjawiska nie zaobserwowała. Czemu nigdzie o tym nie piszą? Boją się chaosu ? Można prosić redakcję StopSyjonizmowi o jakieś info na ten temat?

  14. Admin Says:

    Syjoniści zaszczepiają w żydach poczucie zagrożenia bezustannie. W marcu miały odbyć się wspólne ćwiczenia Izraela – USA „na wypadek obrony” przed Iranem, w mainstreamowych mediach już ogłoszono, że zostały przeniesione (co może być zasłoną dymną):

    http://www.polskatimes.pl/artykul/494272,usa-i-izrael-odkladaja-wspolne-manewry-wojskowe-nie-chca,id,t.html?cookie=1

    Kiedy dojdzie do starcia, tego nie wie nikt. Będzie to z pewnością zaskoczenie.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

