Libijski działacz humanitarny przeciwko NATO


Źródło: http://mathaba.net/news/?x=629252

5 listopada 2011

Tłumaczenie z j. ang. Maria

Zbrodnie Wojenne NATO

Khaled K. El-Hamedi (w centrum) stracił żonę, która była w ciąży, oraz trójkę małych dzieci w czasie bombardowania przez NATO

Khaled K. El-Hamedi  ustanowił doniosły precedens, ponieważ wszczął proces sądowy przeciwko NATO po tym, jak cała jego rodzina została zamordowana w czasie nalotu bombowego 20 czerwca o 14.30. W kwestii Libii, Thierry Mayssan z Voltaire Network donosi w artykule ,,Masakra w Sorman’’ o strategii NATO stosowanej w Libii polegającej na rozmyślnym namierzaniu członków rodzin libijskich przywódców przez tajnych agentów pracujących dla NATO, którzy wskazywali cele do zaatakowania. Khaled K. El-Hamedi przedstawia nam  dowód  barbarzyństwa, które unicestwiło tych, których kochał, zrujnowało jego życie i cały kraj.

Khaled K. El-Hamedi urodził się 31 grudnia 1973 w Trypolisie w Libii.

Wychowywał się w tym mieście oraz zdobył licencjat inżynierski ze specjalizacją komputerową w 1996 r. na Wydziale Inżynierii na Trypolijskim Uniwersytecie Al Fatah. W 2001 otrzymał tytuł magistra z  zakresu Administracji Biznesu i Telekomunikacji na Międzynarodowym Uniwersytecie w Genewie w Szwajcarii zdając egzaminy z wyróżnieniem.

Jako Przewodniczący Międzynarodowej Organizacji na rzecz Pokoju, Opieki i Pomocy, pozarządowej organizacji mającej specjalny status konsultacyjny w Radzie Gospodarczej i Społecznej w ONZ, El-Hamedi rozwijał działalność organizacji na wielu polach humanitarnych na całym globie.

Świadectwo Khaleda K. El-Hamediego 5 listopad 2011

,,Nazywam się Khaled K. El-Hamedi, jestem Libijczykiem i kieruję międzynarodową organizacją dobroczynną zwaną Międzynarodową Organizacją na rzecz Pokoju, Opieki i Pomocy (IOPCR). Pomagaliśmy dzieciom dotkniętym konfliktami zbrojnymi oraz sierotom w Bośni, Gazie, Palestynie. W Palestynie brałem również  udział w wysiłkach mających na celu pojednanie Hamasu z Fatahem.

Na początku lutego 2011 mój kraj doświadczył tego, co najwyraźniej wydaje się być zorganizowanym atakiem Zachodu, rozpoczętym protestami podsycanymi komentarzami takimi jak ten udzielony przez brytyjskiego ministra spraw zagranicznych William’a Hague, który powiedział, że nasz przywódca Muammar Kaddadi uciekł do Wenezueli. Zachodnie media jak też niektóre arabskie stacje telewizyjne takie jak Al-Arabiya czy Al-Jazeera pomogły w zaostrzeniu sytuacji co spowodowało, że NATO rozpoczęło bombardowanie mojego kraju począwszy od marca 2011. Zdecydowałem się zostać w kraju pomimo niszczycielskiej akcji NATO, aby pomóc cywilom, szczególnie dzieciom, w radzeniu sobie w tej wojnie.

Jestem synem powszechnie znanego libijskiego przywódcy wojskowego i to wydaje się być wystarczające dla części mediów w rozgłaszaniu kłamstwa, że miałem osobistą straż, która atakowała libijskich cywilów. Tak jak wiele innych historii, ta również była całkowicie zmyślona.

Moje dzieci pytały mnie wciąż o wyjaśnienie im hałasów, które wywoływały naloty bombowe NATO w naszym kraju. Chciałem dać im poczucie bezpieczeństwa i żeby nie wywoływać w nich niepokoju mówiłem, że są to sztuczne ognie oraz zapewniałem, że wkrótce zabiorę je do Euro Disneylandu, o czym zawsze marzyły.

Moją rodzinę spotkała tragedia 20 czerwca po trzecich urodzinach mojego syna Khweldiego. NATO zrzuciło na mój dom siedem bomb, zabijając mojego syna Khweldiego, moją żonę Salę oczekującą dziecka, moją córeczkę Khalidę, która miała cztery i pół roku oraz Salam, która miała półtora roku oraz naszego szefa kuchni Bashira. Twierdzili, że jest to teren wojskowy, ale to było gospodarstwo rodzinne, gdzie mieliśmy zwyczaj zapraszać libijskie dzieci oraz sieroty, żeby  pokazać im naszą gromadkę zwierząt oraz żeby mogły nacieszyć się zdrowym powietrzem na łonie natury.

Tego typu akcja NATO organizującej nalot na mój dom nie jest pojedynczym przypadkiem ale spotyka setki innych rodzin libijskich, co dobitnie świadczy o nielegalności tej wojny prowadzonej przez NATO, organizacji, która nie chroni cywilów, ale morduje ich tysiącami.

Ta agresja NATO musi być zatrzymana, a jeśli chodzi o mnie, to zacząłem szukać sprawiedliwości zwracając się do międzynarodowego sądu przeciwko NATO za popełnione zbrodnie.’’

Strony Khaleda K. El-Hamediego:

www.IOPCR.org (arabski)
www.khaleda.org (arabski i angielski)
www.natocrimes.com (arabski i angielski)

Family murdered by NATO in Sorman Libya, Where are the condemnations?

Odpowiedzi: 3 to “Libijski działacz humanitarny przeciwko NATO”

  1. justyna Says:

    KHALED MIESZKAM W POLSCE -NIE WIERZE W SPRAWIEDLIWOSC PRZECIWKO N,A,T,O, ALE MOZESZ DZIALAC Z WIEKSZOSCIA KTORA TEZ DOTKNELY TAKIE BOMBARDOWANIA -W WIEKSZOSCI SILA PONADTO TRZEBA TO NAGLOSNIC -JA WIEM O ZBRODNIACH POPELNIONYCH PRZEZ N,A,T,O, poniewaz nie wierze w ochrone ludnoosci cywilnej -zreszta nowa bron trzeba na kims sprawdzic -a tak po ludzku wspolczuje -i walcz nie popusc w imie rodziny –

  2. ŁAPY PRECZ OD LIBII !!! « Wolna Palestyna Says:

    […] Libijski działacz humanitarny przeciwko NATO […]

  3. lech SzczeblewskI Says:

    Tak wygląda prawdziwa twarz współczesnej ,,demokracji” i rozlewa się ona przez wszystkie kontynenty. ZBRODNIE NATO i USA co gorsze stają się normalnością a otumaniony ludek
    wierzy,że wszystkie okrucieństwa i niegodziwości są dla ich dobra !
    Wielu z nas zatraciło sumienie ,poczucie godności, miłości i wiarę,a przez to możliwość rozpoznania zła .
    A bandy kolejnych współczesnych zbrodniarzy na szczytach władzy będą dalej testować na jeszcze wolnych narodach swoje najnowsze narzędzia śmieci, dopóki sami nie oczyścimy naszych sumień. Za chwilę będziemy radować się nadchodzącym Nowym Rokiem jeśli ci zbrodniarze nie wywołają dla ,,pokoju” nowego światowego konfliktu w celu zagarnięcia bogactw jeszcze nie spacyfikowanych narodów oraz nie pokornych w przyjęciu nowego porządku .
    Czy w świetle tych wydarzeń powinniśmy wyrażać naszą radość- myślę,że nie !
    Powodem są zbrodnie na nienarodzonych dzieciach ,staruszkach,chorych i morderstwa w celach pokojowych !
    Adwent jest okazją do takich przemyśleń by w oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia przywitać Pana Naszego Jezusa Chrystusa czystym sercem z ufnością ,że w skarze nam drogę do uwolnienia się od szatanów na szczytach władzy.

    Tego życzę sobie jak i wszystkim Państwu .
    Lech


Możliwość komentowania jest wyłączona.

