Co naprawdę nie wydarzyło się w Dachau?


Wywiad br. Nathanaela [BN] z b. Zielonym Beretem – Joe Cortina [JC]

Źródło polskie: http://www.polskawalczaca.com

http://www.realzionistnews.com/?p=673

14.11.2011 tłumaczenie Ola Gordon

Otwierająca oczy wycieczka

BN: Czego dowiedziałeś się o holokauście, i jak doszedłeś do wniosku, że większość żydowskiej narracji to oszustwo?

JC: Zaczęło się prawie 25 lat temu, kiedy zakupiłem dużą ilość taśm video w lokalnej wypożyczalni, która wyprzedawała starsze filmy.

Wśród nich było kilka dokumentów historycznych, jeden pt. „Nazistowskie obozy koncentracyjne”, w tym Dachau. Był to stary oficjalny film amerykańskich Signal Corps, który zawierał złożone pod przysięgą zeznania amerykańskich oficerów na temat rzekomych wydarzeń w Dachau.

Wrócę na chwilę do 1996 roku, kiedy wybrałem się w długą podróż po Europie, i odwiedziłem również Niemcy. Tam udałem się na miejsce obozu w Dachau, na północ od Monachium.

BN: Czego tam się dowiedziałeś?

JC: Przede wszystkim, kupiłem przewodnik po obozie i wziąłem udział w oficjalnej wycieczce do obozowego krematorium.

Zaskoczyła mnie tablica umieszczona przed wejściem do krematorium, mówiąca o tym, że tam nie zagazowano „żadnego więźnia”. Tablica mówiła również, że były pomieszczenia przeznaczone do odwszawiania, oraz dwa piece krematoryjne (jak WSZYSTKIE we WSZYSTKICH obozach), używane do spalania zwłok skażonych wysoce zakaźnymi chorobami, takimi jak cholera i tyfus, po to, aby zapobiec epidemii. Mój żydowski przewodnik obozu potwierdził oświadczenie umieszczone na tablicy. Zapamiętaj to.

„Coś mnie zaniepokoiło…”

BN: OK, nabyłeś oficjalny film dokumentalny, sporządzony przez Signal Corps, pokazujący Dachau, a wkrótce potem, w 1996 roku, faktycznie tam byłeś?

JC: Zgadza się. Poza tym, niektóre fragmenty filmu później skopiowano dla spopularyzowanej wersji.

Kiedy po tygodniach wróciłem do domu, coś mi kliknęło w głowie i zaniepokoiło. Jakoś „fakty” na filmie nie zgadzały się z tym, co mówili mi żydowscy przewodnicy obozowi. Odszukałem fragment o obozie w Dachau i zszokowało mnie to co odkryłem!

BN: Co cię tak zszokowało?

JC: Odkryłem, że OFICJALNE video, nagrane w 1945 roku, zostało umyślnie sfałszowane, żeby amerykańska opinia publiczna uwierzyła w to, że niezliczone tysiące żywych istot ludzkich zamordowano w komorach gazowych Dachau.

BN: Pogubiłem się tutaj. Czy chcesz powiedzieć, że oficjalny amerykański film propagował kłamstwo o tym, że gazowano Żydów, a zagazowane zwłoki palono w piecach? I że żydowscy przewodnicy powiedzieli ci w cztery oczy, że to nigdy nie miało miejsca? I że tam były ogromne tablice, poświadczające te zeznania, i że ich oficjalni przewodnicy obozowi RÓWNIEŻ mówili, że tych zbrodni nigdy nie dokonano w Dachau?

JC: Bardzo dobrze to zrozumiałeś. Monstrualne kłamstwa szerzone przez nasz WŁASNY rząd, wymyślone w celu promowania trwałej nienawiści do narodu niemieckiego i Niemiec, ALE jest gorzej, DUŻO GORZEJ.

Propaganda w przewodnikach

BN: Chcesz powiedzieć, że oszustwo holokaustu dokonane przez armię amerykańską jest jeszcze gorsze?

JC: Z pewnością. Spójrzmy na jedno z zeznań złożonych pod przysięgą przez naszych amerykańskich wojskowych na temat oficjalnego filmu.

Na przykład płk George C Stevens oświadczył: „Załączona do filmu relacja jest prawdziwym potwierdzeniem faktów i sytuacji, w których zrobiono te autentyczne filmy”. Kilku innych oficerów złożyło podobne zeznania pod przysięgą. Ale WSZYSTKIE te złożone pod przysięgą zeznania są sprzeczne z tym, co zobaczyłem na własne oczy i usłyszałem na własne uszy. Że nie było ŻADNEGO gazowania, oraz, że potwierdza to przewodnik obozowy.

BN: Ale, Joe, film mówi, że chociaż w Dachau nie było gazowania, więźniów przeznaczonych na śmierć wysyłano na gazowanie do Zamku Hartheim.

JC: Jeśli nie gazowano ich w Dachau, to dlaczego mamy wierzyć, że gazowano ich w innym miejscu? Jeśli dowództwo amerykańskie sprostytuowało się do krzywoprzysięstwa, to jakie inne kłamstwa nasz własny rząd, w zmowie z powojennymi biurokratami niemieckimi, opowiadał nam, żebyśmy uwierzyli? Innymi słowy, prawdziwym dowodem jest to co sam widziałem i słyszałem, że w Dachau nigdy nie było gazowania Żydów. A teraz postaw sobie pytanie, gdzie wymyślono tę żydowską bajkę?

Cyklon B i żydowskie głosy

BN: Na jakim szczeblu amerykańskiego dowództwa dokonano tego oszustwa?

JC: Na samej górze. Sam prezydent Eisenhower! Zauważ to dodatkowe, złożone pod przysięga zeznanie głównego oskarżyciela w Norymbergii, Roberta A Jacksona: „Te filmy zrobiono na rozkaz gen. Dwighta D Eisenhowera, najwyższego dowódcy Sojuszniczych Sił Ekspedycyjnych”.

Patrz, obrazy na oficjalnym, poświadczonym video, z rozkazu samego Eisenhowera, pokazywane są jako „dowód” na gazowanie Żydów, którego nie uznałby żaden sąd, gdybyśmy chcieli udowodnić, że eksterminowano Gojów. Sterty ubrań; makiety pryszniców; puste puszki po cyklonie B (powszechnie używanym do odwszawiania); szkielety ludzkich szczątków z pieców (oczywiście, że tam były ludzkie szczątki, musieli spalać zwłoki, zgodnie z procedurą sanitarną); sterty butów itd. To są dowody?

BN: Mówisz, że film zrobiono na rozkaz Eisenhowera. Ale, jaki może mieć on udział w oszustwie, skoro to nie on nakręcał ten film?

JC: Udział Eisenhowera nie kończy się na rozkazie zrobienia filmu z lichymi „dowodami” i udokumentowania bezpodstawnych zeznań jego podwładnych. Jego współudział idzie aż do amerykańskiego Kongresu i samych procesów norymberskich.

„Komora gazowa” w Dachau opisana jest w Dokumencie 47 z 79 Kongresu z 15 maja 1945 roku, sporządzonym przez specjalną komisję, zleconym przez Eisenhowera na temat „Okropności w obozach koncentracyjnych w Niemczech”. Dokument ten przedstawiono w procesach norymberskich jako Dokument L-159 Międzynarodowego Trybunału Wojskowego (IMT).

Trzej amerykańscy urzędnicy, którzy podpisali złożone pod przysięgą zeznania, poświadczające prawdziwość dokumentu Eisenhowera, zamiast popełnić krzywoprzysięstwo w sposób otwarty, nigdy nie pokazali się na procesach. I w ten sposób nigdy nie mogli zostać przepytani i ujawnieni jako kłamcy.

Jeśli chodzi o Eisenhowera, to powszechnie wiadomo, że uczestniczył w zabójstwie gen. Pattona, który zarzucał mu jego mordercze traktowanie Niemców po wojnie.. Gdyby Patton nie został wyeliminowany, jego stała krytyka postępowania Eisenhowera w trakcie i po wojnie mogłaby zrujnować jego szanse na prezydenturę.

Dla mnie jest oczywiste, że Eisenhower sponsorował oszustwo holokaustu, po to, by zadowolić Żydów, którzy mieli taką siłę, by trzymać go z dala od Białego Domu.

BN: Co jest, według ciebie, twoim najważniejszym odkryciem?

JC: Po prostu to, że skoro ja, zwykły obywatel, mogłem odkryć monumentalne oszustwa dokonane przez nasz WŁASNY rząd odnośnie holo-oszustwa, w czasie kiedy stoimy w obliczu TRZECIEJ WOJNY ŚWIATOWEJ, kiedy tylko żydowscy neokoni, którzy kierują ta imprezą, zdecydują się ją odpalić, to ILE WIĘCEJ OGROMNYCH KŁAMSTW, FAŁSZYWYCH FLAG, PODKOPYWANIA PRAWDY, przygotowują teraz, o których jeszcze nie wiemy?

Żydzi którzy kontrolują główne media zachodnie, nie tylko ukradli nam umysły, naszą wolność, nasze chrześcijańskie dziedzictwo, ale ukradli nam również historię i teraźniejszość.”

Komentarze 2 to “Co naprawdę nie wydarzyło się w Dachau?”

  1. Ość Says:

    To samo chyba wszędzie było. Ratajczaka za to zamordowali. Też o tym pisał. O kłamstwie oświęcimskim. A firma holokaust działa dalej. Przepisy sobie powymyślali i karać chcą za prawdę, za odkrywanie i oszustw, szubrawcy żydowscy, genetyczni oszuści.

  2. dumnyPolak Says:

    Byłem w Dachau miesiąc temu- tam jest napisane na tablicach przy komorze gazowej, że nie dokonywano tutaj masowego gazowania, tylko zrobiono kilka próbnych gazowań. I te napisy są w kilku miejscach powtórzone w języku angielskim i niemieckim. Faktycznie nad wejściem do domniemanej komory gazowej jest napis, że tu jest prysznic. Zwiedza się samemu, bez przewodnika, chyba że wcześniej się go sobie zamówi, ale można za 3 euro dostać elektronicznego tłumaczo- przewodnika- taki telefon komórkowy.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

