Grafika

Odpowiedzi: 4 to “Grafika”

  1. kai555 Says:

    …ales sie wysilił…czemus tego nie zrobił w izraelskim tle?…mój dziadek mawiał…”walnoł”…jak łysy grzywą o…beton…

  2. Admin Says:

    kai555, jeśli uważasz, że zrobisz ładniejsze logo TVNu, to do dzieła.

  3. kai555 Says:

    ok! ..no dobra Admin…zwracam honor!!…złosci mnie-bo jest to logo ZSRR i w/g mnie obraza prostych Rosjan to połączenie-zestaw…przekaz podprogowy…Rosja jest …beee!…dodaj pod tym np…” tvp-przedstawia” …פויליש טעלעוויזיע – ווייזט
    …w jidysz – i sens sie zmienia…dla mnie łatwiejsze do przełknięcia!…jesli mam to dalej przekazywac- to wsłuchaj sie w głos …ludu/:D/…chyba,że tworzycie dla siebie…pozdrawiam..

  4. Admin Says:

    Do rzeczowej krytyki z podaniem argumentów nie mam nic przeciwko, jest wręcz wskazana. Pozdrawiam.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

