Seif al-Islam Kaddafi: „Nasz obowiązek to opór i walka”


Otrzymano od przyjaciół libijskich dnia 27.10.2011

Źródło : www.putnik1.livejournal.com

Za : www.3rm.info/16999-saif-al-islam-kaddafi-nash-dolg-soprotivlyatsya.html

Data publikacji : 29.10.2011 godz.13:00 czasu moskiewskiego

Tłum. RX

Seif al - Islam Kaddafi

Seif al-Islam Kaddafi wystosował orędzie (27.10.2011 roku) do libijskiego narodu i wszystkich zwolenników Libijskiej Dżamahiriji.

„Pragnę zapewnić moją rodzinę, moją matkę, moich braci i siostry, że czuję się dobrze i wszyscy, którzy mnie znają, wiedzą, że ja nigdy nie mogłem zdradzić woli mojego ojca.

Jakże mógłbym zdradzić jego wolę teraz? Tym którzy są wierni narodowi libijskiemu mogę powiedzieć, że jeśli chcielibyśmy uciec, to byśmy to zrobili zanim złożona została tak wysoka ofiara. Ale teraz przekroczyliśmy linię ostateczności. Przekroczyliśmy ją z powodu złożonej w ofierze przelanej krwi. Natowskie szczury próbują złamać silnych duchem, których nikt oprócz Allacha nie może powalić na kolana, aby żyli na kolanach. Ten i ów uważa, że to koniec wszystkiego. Ale rzeczywista prawda jest taka, że wszystko dopiero się rozpoczyna. Byłem wierny w obronie Libii i biorę odpowiedzialność za zemstę na zdrajcach i mordercach, którzy pokazali światu swoją prawdziwą twarz. Nie jestem zwolennikiem niektórych metod ale ich działania zmuszają mnie by zamienić, z całą brutalnością i niemiłosiernie, ich dni w noce a ich noce w piekło.

Zmuszają mnie napawać ich śmiertelnym przerażeniem wszędzie gdziekolwiek się znajdują.

Nie będę ubolewał dopóki nie zakończę swojej misji, nawet jeśli będzie ona trwała 50 lat.

Zwracam się do ludzi, którzy wierzą we mnie, którzy podzielają ze mną miłość do Wielkiej Libii, a takich jest dużo!

Zwracam się do ludzi, którzy dzielą ze mną uczucia człowieka, któremu odebrano serce, a takich jest dużo!

Zwracam się do ludzi, którzy dzielą ze mną blizny, zemstę i obowiązek walki!

Wzywam ich nie z powodu utraconej władzy ale z powodu obowiązku odzyskania utraconej Libii i odzyskania utraconego honoru!

Oni rozpętali pożar. I dlatego oni powinni płonąć. Oni rozlali krew, niechaj wzbiorą rzeki krwi.

Dla nich nigdy nie będzie litości. NATO nie zdoła obronić ich wszystkich w ich domach, w ich samochodach, na ich uroczystościach i w ich miejscach pracy.

Muammar Kaddafi nie pozwalał nam ich spalić kiedy mogliśmy to uczynić. On powstrzymał nas od wysadzenia szybów naftowych. Radziłem mu żeby zniszczyć lotnisko w Trypolisie zanim Trypolis padł. Ale odmówił. A teraz pytanie. Gdzie jest u nich ten, który broni nas przed nimi?

A kto z nich jest miłosiernym? Będę ich palił dopóki nie uśmiechnie się moja matka, dopóki nie będzie szczęśliwa. I dopóki Aisza nie zacznie się radować a jej serce się nie uspokoi.

I dopóki w Libii nie powróci szczęście do każdego serca przepełnionego smutkiem.

Męczennik Mutasim już to rozpoczął. Brygada Mutasima pokaże im jeszcze więcej.

Ja jestem synem mojego ojca!

Ja jestem bratem Mutasima!

Ja jestem synem Libii!

Jestem jednym z tysięcy naznaczonych bliznami i krwią.

Nie będziemy warci ofiar libijskich jeśli nie będziemy ścigać ich zabójców wszędzie dopóki ziemia ich nie pochłonie.”

komentarzy 11 to “Seif al-Islam Kaddafi: „Nasz obowiązek to opór i walka””

  1. ŁAPY PRECZ OD LIBII !!! « Wolna Palestyna Says:

    […] Seif al-Islam Kaddafi: „Nasz obowiązek to opór i walka” […]

  2. felicyta Says:

    Tu Mutasim jeszcze zywy.

    معتصم القذافي في حوار مع الثوار Mutasem Qaddafi speek.mp4

    Pali papierosa. Kolejne zdjęcia pokazują jego zwłoki
    Mutasim Kadafi był tym synem, który trwał przy ojcu do końca. Gdy inni wyjechali do Algierii lub Nigru, on został przy Muammarze, podobnie jak jego brat Saif al-Islam.

    Mutasima znaleziono go niedaleko Syrty 20 października, w dniu, w którym w ręce rebeliantów wpadł sam dyktator. W przeciwieństwie do ojca nie został ciężko ranny w czasie próby ucieczki. Rebelianci wzięli go do niewoli. Potem poinformowali, że nie żyje. Jego zmasakrowane ciało wystawiono na widok publiczny w Misracie obok zwłok ojca.

    Przedtem w niewoli wykonano mu kilka zdjęć. Nikt nie wyjaśnił, w jakich okolicznościach zmarł Mutasim. O śledztwo w tej sprawie upomina się żona Muammara i matka większości jego dzieci – Safia (Czytaj więcej)

    Oto galeria ostatnich zdjęć Mutasima Kadafiego.
    http://konflikty.wp.pl/gid,13918340,kat,126314,title,Smierc-Mutasima,galeria.html

  3. felicyta Says:

    A tu juz niezywy, zmasakrowany. Serce peka patrzac…


    جثة المعتصم القذافي بعد تصفيته من الثوار

  4. felicyta Says:

    Mutasim al-Kaddafi

    34-letni Mutasim jest z wykształcenia lekarzem. Jednak, jak większość synów Kaddafiego, na co dzień jest zawodowym żołnierzem.

    Kaddafi wyznaczył go w 2007 roku na szefa Narodowej Rady Bezpieczeństwa.
    http://www.oorange.pl/kid,4000000153,id,4001370949,pg,5,title,Dzieci-Kaddafiego,gallery.html

  5. GNM Says:

    AL-MUTASSIM BILLAH AL-GADDAFI

  6. lech SzczeblewskI Says:

    Dziękuję Panu Seif al – Islam Kadafi za odwagę i miłość do swojego narodu !
    Myślę ,że Naród libijski zrozumie kto stoi za jego barbarzyńskim niszczeniem i wyeliminuje zdrajców i najemników mordujących i żony, dzieci oraz skarby jakie były w ich posiadaniu.
    Dla współczesnych zorganizowanych terytoriów pod sztandarami niesionej wolności trzeba
    dać zdecydowany odpór.
    Każdy naród ma prawo do decydowania o swoim życiu i nikt niema takiego prawa by mordował
    bo uważa, że jego sposób na życie ,mają przyjęć wszyscy.
    Tak mordowano moją kochaną Ojczyznę Polskę od 1939r do dziś tyko zmieniono sposób realizacji / odmóżdżono Naród ośmieszono wiarę / by sami Polacy o dali się w niewolę przy udziale zdrajców i cwaniaków a na dodatek wierzyli w to ,że sami są twórcami nowego porządku.
    Dlatego uważam że słusznie pod joł Pan walkę natychmiast bo czas działa na ich korzyść oni
    są specjaliści do przemodelowania umysłów i robią to na różne sposoby nie wyłączając przemocy i zbrodni.
    Życzę Pau osobiście i jego Narodowi Zwycięstwa z siłami światowego zła.
    Wróg Globalizmu organizowanego w oparciu o przemoc.

  7. KrisT Says:

    oby te syjonistyczne mendy odpowiedzialne za zniszczena tak wspaniałego kraju jakim była Libia, za śmierc tysięcy wolnych ludzi, umierali powolną i bardzo bolesną smiercią!!! A natowskie psy i reszta popleczników przejzeli na oczy i bili się w piers po tysiąckroć, zalewajac łzami…
    Niech rebelianci każdego dnia toną we własnej krwi!!!
    Narodzie Libijski nie poddawaj się!!!!!

  8. justyna Says:

    jestem przerazona ze narod libijski jest podzielony i brak oleju w glowie kto im poprzestawial w glowie -bardzo ubolewam nad smiercia ohydna -lwa sahary i jego syna mutasima -dla mnie to dumny arab kadafi i taki pozostanie w mojej pamieci

  9. justyna Says:

    saif islam walcz do konca pomscij tych mordercow ojca i brata

  10. Iza Says:

    Nie udało się .Szkoda.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

