Żyd Ratzinger – Tauber chce światowej władzy nad finansami


Za: http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?p=9675

Watykan zaapelował do rządów na świecie o reformę międzynarodowego systemu finansowego i monetarnego oraz powołanie „światowej władzy publicznej”zarządzającej finansami. Wezwanie to znalazło się w dokumencie Papieskiej Rady Iustitia et Pax

W dokumencie „O reformę międzynarodowego systemu finansowego i monetarnego w perspektywie władzy publicznej o uniwersalnej kompetencji”, rozpowszechnionym przez watykańskie biuro prasowe, zawarty jest apel o „multilateralizm” nie tylko w dyplomacji, ale także na rzecz „zrównoważonego rozwoju i pokoju”.
Ostrzeżono jednocześnie przed „technokratami”, którzy ignorują dobro wspólne.

Według Papieskiej Rady Sprawiedliwość i Pokój trzeba powrócić do “prymatu polityki” nad gospodarką i finansami, a także powołać „Światowy Bank Centralny”. Celem tych wszystkich działań ma być doprowadzenie do większej skuteczności systemów monetarnych i finansowych i utworzenia „wolnych i stabilnych rynków”, kierujących się zasadami prawa.
Watykan położył nacisk na to, że „logika nakazuje”, by taka światowa władza zarządzająca finansami „miała za punkt odniesienia Organizację Narodów Zjednoczonych” i była bezstronna.
Wskazano zarazem, że przesłanką reformy systemu finansowego powinien być “podzielany przez wszystkich podstawowy zbiór koniecznych zasad zarządzania globalnym rynkiem finansów”.

Przy okazji Watykan wyraził przekonanie, że z chwilą nastania kryzysu Międzynarodowy Fundusz Walutowy przestał odgrywać rolę stabilizującą światowe finanse.
Wśród wymienionych w tekście postulatów jest rewizja zasad opodatkowania transakcji finansowych, form rekapitalizacji banków, także z publicznych pieniędzy oraz uzależnienie wsparcia od “zachowań szlachetnych i mających na celu rozwój realnej gospodarki”.

Krytycznie watykańska rada oceniła to, że strategię i politykę gospodarczą oraz finansową opracowuje się “wewnątrz klubu czy też grup obejmujących głównie kraje bardziej rozwinięte”, co stanowi naruszenie wymogu, by reprezentowane były także państwa uboższe.

W opinii Rady Iustitia et Pax w obliczu kryzysu potrzebny jest “wysiłek tych wszystkich, którzy są w stanie oświecić światową opinię publiczną, by pomóc jej stawić czoło temu nowemu światu już nie z lękiem, lecz z nadzieją i w duchu nowej solidarności”.

Ponadto zaapelowano: “Trzeba zmienić nie tylko instytucje, ale także styl życia i zapewnić lepszą przyszłość wszystkim narodom”.
Na świecie “nie zabrakło jeszcze gorszej formy nacjonalizmu, zgodnie z którą państwo uważa, że może w sposób samowystarczalny realizować dobro swych obywateli” – głosi watykański dokument.

Krytycznie oceniono także postawę społeczeństw, które “zdolne są zmobilizować ogromne środki”, ale ich “refleksja w wymiarze kulturowym i moralnym pozostaje niewystarczająca”, jeśli chodzi o realizację celów.

Nie należy obawiać się proponowania nowych rozwiązań, nawet jeśli mogą one zdestabilizować równowagę poprzednich sił, które dominują nad najsłabszymi – stwierdzili autorzy dokumentu z Watykanu. Z niepokojem odnotowali, że kryzys doprowadził do wzrostu nierówności na świecie, co stanowi zagrożenie dla pokoju.

Źródło: http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/wydarzenia/papiez-chce-swiatowej-wladzy-nad-finansami,20927,1

Ps. Zobacz także:

  1. RATZINGER – ŻYD WEDŁUG RELIGIJNEGO PRAWA ŻYDOWSKIEGO
  2. ŻYDOWSKI RODOWÓD RATZINGERA

Odpowiedzi: 15 to “Żyd Ratzinger – Tauber chce światowej władzy nad finansami”

  1. seler Says:

    Olo,
    to musi być ciężka choroba duszy, jak się te dwa skrajne palce nie zginają,
    albo te dwa palce środkowe nie prostują…
    a tutaj Rozbrajanie Bomby InfoWatykanu, czyli Tekstu Przewrotnego,

    http://www.proroctwa.com/watykan-i-globalizacja.htm

  2. Ość Says:

    Myślę, że dla „nowych bogów” jest wszystko jedno czy ludzie odwrócę się od kościoła czy będą przy nim trwać skoro kościół jest w rękach żydomasonerii.
    I tak sobie myślę; jakie tu jest wyjście skoro ludzie są zupełnie zdezorientowani i nie wiedzę co się dzieje za ich plecami a nawet nie chcą wiedzieć, tak maja mózgi przeżarte propagandą mędlalną żydonasońskich mędiów wszelakich innych z watykańskimi włącznie.
    Ponura jest moja wizja wszystkiego. Cieszę się tylko, że już jestem za stary żeby w tym gównie długo mógł się babrać.
    Trzeba wracać skąd się przyszło a to ludzkie bydło i tak szlag kiedyś trafi łącznie z zgniłym Watykanem. Na pohybel im… Nie ma nic na stałe, pobrykają trochę i padną na mordy, wcześniej czy później, czego im z całego serca życzę.

  3. seler Says:

    Ość – wyluzuj… troszku Cię poniosło !
    a czy nie lepiej byłoby napisać – [może to nie jest po chrześcijańsku, ale zawsze] – mniej więcej tak:
    „a ja tam kocham Benka 16, i tak go kocham, że nawet go pie…lę, ot co !”
    B16 to oczywiście pseudonim artystyczny szefa Stolicy pseudo Apostołów, nie mylić z bombowcem B-16,

    nie załamuj się, polecam
    http://www.zbawienie.com/index.html

  4. Ośc Says:

    Potężny materiał podałeś @warzywo pod tym linkiem. Czytania na tydzień. Ciekawe rzeczy choć częściowo znane. Czyli jest to kondensacja.
    Napisałeś, że go „pielisz”. A ja myślałem, że go watykańskie siostry „pielą” jak zarośnie. :-))

  5. zdziwiona Says:

    Trzęsie mnie jak słyszę, że należę do społeczeństwa, które:“zdolne są zmobilizować ogromne środki”( a przecież mieszkam na zielonej wyspie!!!)“, a moja „refleksja w wymiarze kulturowym i moralnym pozostaje niewystarczająca”. I do tego jestem matołem!!! – (nie czytam, nie słucham, nie oglądam, w kwestiach moralności nie chcę się rozpisywać). „Nie należy obawiać się proponowania nowych rozwiązań, nawet jeśli mogą one zdestabilizować równowagę poprzednich sił, które dominują nad najsłabszymi”. Łyknęli mi już wszystko. Czego ja się mogę jeszcze bać???

  6. BladyMamut Says:

    Co do strony http://www.zbawienie.com/index.html to juz wcześniej probowałem ją przeglądać, jak dla mnie to jest np ciekawy artykuł o Tożsamości Babilonu Wielkiego ale co do reszty nie jestem gotowy żeby sie faszerować tego typu wiedzą, Dużó straszenia i praktycznie tylko jedno wyjście, uwierzyć. Autor kimkolwiek jest sprawia wrażenie że jest zorientowany w temacie nie uwzglednia tego że za czasów CHrystusa nie było Żydów tylko Judeiczycy, dwa straszy piekłem szatanem demonami, a jako jedyny rozwiazanie żeby sie zbawic cokolwiek to znaczy to trzeba uwierzyć w Chrystusa.
    Do tego utrwala przy okazji mity np jak ten
    „Kiedy zginęło w Auschwitz 6 milionów Żydów, ci sami ludzie mają do Niego pretensje, że tym razem w obliczu tych prześladowań Żydom nie pomógł.”
    Ja wymiekam na tej stronce

  7. Ość Says:

    Żydy żydom zgotowali ten los i na nim firmę holokaust do robienia kasy. Poza tym jak podają różne źródła wcale ich tylu nie zginęło. Te dane są bardzo zawyżone.

    To ich współplemieńcy za to odpowiadają a oni o tym wiedzą i bronią się i kłamią jak mogą, żeby zaćmić prawdę. I co jeszcze; do tergo co piszesz powyżej, Współczesne żydostwo to dawna dzicz chazarska i ma tyle wspólnego z Judejczykami co Polacy z pigmejami. Oni ze wszystkiego zrobią ynteres. Nawet z wiary i miłości. Chciwe, podstępne bestie z umysłową dewiacją psychogenetyczną. Zrobili już wszystko, żeby ich znienawidzić i to się na nich zemści wcześniej czy później. Początki już widać wyraźnie. Spokoju nie zaznają nigdy. A jak zostaną sami to się zeżrą nawzajem.

  8. seler Says:

    Ośc @bez przecinka – zamiast sióstr przeoranych, modne są jeszcze Przecinki…

    BladyMamut – nie wiem co i gdzieś czytał, bo na podanej przeze mnie stronie
    nie straszą o piekle, nie wytykają żydów palcami [syjonista to ludzka bestia], nie zmuszają
    do wiary – tam jest Ogląd rzeczywistości bez zafałszowania w Oparciu o Biblię, no, ale zależy co się chce Odczytywać…
    No cóż, zawsze pozostaje Oświecony Okiem Odbytu Onet.pl dla Polaków bez jaj.
    obróć ten tekst o 90 * 😉

  9. Ość Says:

    Nie wygodniej by mieli jakby sobie amputowali palce serdeczne i środkowe? Nikt by im nie zarzucił, że dają sobie bratnie, satanistyczne znaki.

  10. Sylwek71 Says:

    Chłopaki, ale podjaraliście się tym … zdjęciem.
    Czy nie takie rzeczy potrafi Photoshop? 🙂
    PP. Ość i Thetomek47
    Tak przy okazji.
    Jakiś czas temu poprosiłem o podanie źródeł do Waszej tezy o pejsatym pochodzeniu pana S. Michalkiewicza.
    Jakiś czas mnie tu nie było i może napisaliście, a ja nie zauważyłem odpowiedzi. Jeżeli tak to przepraszam i bardzo poproszę o powtórne podanie jakiegoś linku. Może Admin pomoże?
    Jeżeli takiego B16 dało radę prześwietlić do 4-go pokolenia wstecz, to takiego Michalkiewicza chyba tym bardziej się da.
    (Niekoniecznie do samego Piasta Kołodzieja :))
    Pozdrawiam serdecznie.

  11. Admin Says:

    Sylwek71, a kto pomoże adminowi? Nie interesują mnie korzenie S. Michalkiewicza i nie zawracam sobie tą personą głowy. Wystarczy mi wiedzieć, że p. Michalkiewicz sympatyzuje z kryptożydostwem i żydomasońskim Radiem Maryja.

  12. BladyMamut Says:

    @seler Czytałem a właściwie przeglądałem stronke którą poleciłeś 🙂
    Palcami nie wytykają bo nie widziałem obrazków z Żydamii i palcami na nich wytykanymi.
    Syjonista – a może to bestia o ludzkim kształcie.
    Ogląd rzeczywistości powiadasz, ja Ci powiem że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Są jeszcze inne źrodła oprócz Słowa Bożego i onetu, np ten blog 🙂

    Do wszystkich czytających, to co napisałem jest troche chaotycznie napisane także z góry przepraszam

    Co kto wyczyta w Biblii zalezy od wielu czynników a Ty wyczytałeś (może pośrednio przez strone zbawienie) że jest tam ogląd rzeczywistości bez zafałszowania. Dla mnie zadziwiające jest że z jednego źródła powstało tyle odłamów religii, każdy coś znajdzie dla siebie na usprawiedliwienie swojego postepowania w celu osiągniecia mniej lub bardziej sprecyzowanych celów. Dzieki tej ksiedze znalazłes odpowiedzi na każde pytanie? Biblia mówi: „Na początku Bóg stworzył niebo i ziemię”. Ani Biblia, ani nauka nie mają wiele do powiedzenia na temat tego, co działo się przed początkiem. Św. Augustyn zadał kiedyś pytanie: „Co Bóg robił, zanim stworzył świat?”. Riposta Biskupa: „Stworzył piekło dla tych, którzy zadają takie pytania!” Ja im wiecej wiem tym bardziej zdaje sobie sprawe z tego że mało wiem.

    Przyczepiłem sie do tego co znalazłem na zbawieniu, a Ty siadłeś na moją osobe z pozycji tego co wie wiecej z drwiną. Ja to odebrałem tak, że masz ego ktore nie znosi sprzeciwu, a co za tym idzie jak rozwiniesz sie bardziej w tym kierunku co do tej pory bedziesz chciał z czasem rządzići dyktować innym co i jak mają robić a stąd juz coraz bliżej do psychopatii.
    Dwa cytaty ze stronki:

    „Jedynym wiarygodnym źródłem informacji jest właśnie Biblia.”

    „Jeżeli autorem Biblii jest Bóg – Biblia powinna być najmądrzejszym dziełem na ziemi. Tak właśnie jest!”

    Nie wiem czy przeczytałeś i znasz Biblie ale polecasz stronke która jest przesiaknieta trikami socjotechnicznymi np implikacje, przeramowania, polaryzacja, kotwiczenie, odpowiednio dobrane metafory które mają wywoływać lęki, nakierować na jedyne jedyne słuszne rozwiązanie. Pisze o jednej o sobie a za chwile jest cytat z czegoś innego, co robi wrażenie że to cytat tej osoby. Do tego wybiela Żydów i Syjonistów.
    Napisałeś że nie straszą piekłem? Hmm.. to jak nazwiesz montowanie implikacji w umyśle czytającego przy pomocy trików lingwistycznych skoro czytałeś to pewnie wiesz o tym. Stajesz przed wyborem albo uwierzysz w Chrystusa i jego Ojca a jak nie to opanują Cie demony i Szatan a co za tym idzie trafisz do piekła .
    Dwa dobre cytaty z tej strony ktore mogą że się spodobać:)

    .Ateizm jest przeznaczony dla najmniej inteligentnej części społeczeństwa. Ci bardziej ‚oświeceni’ (Iluminaci) wierzą tak w Boga jak i Biblię. Istnienie współczesnego państwa Izrael jest wymownym dowodem wiary w Słowo Boże.

    Świat wierzy w to, że Izrael jest narodem Wybranym przez Boga oraz że Izrael ma pełne prawo do biblijnej Ziemi Obiecanej, czyli Palestyny. O te prawa toczy się od ponad pół wieku okrutna wojna na Bliskim Wschodzie.

    ja do tej częsci świata nie należe

    Mam jakies dziwne przeczucie że śmierdzi cebulą z tej strony

    Co do „tekstów świetych” jestem laikiem, ja Bibli całej jeszcze nie czytałem jedynie fragmenty i tyle co w kościele usłyszałem. Dla mnie jako czytelnika autor zbawienia pisze z pozycji autorytetu zna wiele odpowiedzi co do których chyba nie ma wątpliwości a w innym miejscu pisze że wnikliwie poznaje Słowo Boże już 37 lat i zaledwie liznął nieco mądrości i daleko mu do dogłebnego poznania, skąd ta pewność że Biblia jest nieomylna? niezafałszowana i nie przedstawia wybranych fragmentów starożytnych pism które mogą być przydatne w celu ukierunkowania czytających w odpowiednim kierunku? Jeśli autor sie tyle lat zagłebia i dopiero liznął wiedzy, to o co tu chodzi skoro język prawdy jest prosty.
    Dobrze skrojone kłamstwo zawiera ponad 90% prawdy. Dobrze skrojone kłamstwo jest przeznaczone dla najinteligentniejszych odbiorców

    Powoływanie sie na logike i jednoczesne twierdzenie że Bóg jest wszechmocny i walczy z Szatanem jest nie poważne. Skoro jest wszechmocny i chce szczescia dla ludzi to czemu mu to tak długo schodzi? I na co byli by mu ludzie potrzebni w tej walce? A Szatan, Lucyfer czy jakby go nie nazwać jak jest i ma sie dobrze i wykonuje swoją robote dla stwórcy to musi być jakiś cel w tym skoro to dobro ze złem od tysiecy lat prowadzi potyczki. Nie wiem może na ziemi jest prowadzona gra coś w stylu „zobaczmy co sie stanie” 🙂 mały przykład logiki w połaczeniu z wszechmocą

    Para młodocianych Chrześcijan idzie na koncert rockowy – w modnych niezwykle skąpych strojach, doskonale wiedząc, że grupa rockowa nienawidzi Boga i szydzi z Niego na scenie. „Starzy przesadzają!” – twierdzą młodzi ludzie z głębokim przekonaniem..
    Przeanalizujmy kilka elementów owej sytuacji. Skąpe stroje? W jakim celu? Moda? A może chęć zaimponowania swoim ciałem? W jakim celu? Chęć flirtu? Dominacji? Cudzołóstwa?
    Po szatańskim spektaklu, który jest właśnie rytuałem ku czci szatana jest także seks przedmałżeński, ponieważ oni… już są zaręczeni i pobiorą się w przyszłym roku – jak wszystko dobrze pójdzie.
    Czyli owa para to już prawie małżeństwo, chociaż to jeszcze nic pewnego. Po koncercie i seksie wpadli znajomi z amfetaminą, zażyli jej wszyscy i… zaczęli wywoływać duchy. jedno z nich podło ofiarą opętania. Niezwykły dramat – Bóg pod naciskiem szatana był zmuszony ustąpić i pozwolić szatanowi na ich dręczenie.

    Według mnie Bóg jest wszedzie i w każdej religii znajdziesz coś co bedzie wspólnym mianownikiem. a Jak sie myśli że „mój” Bóg jest jedyny i lepszy od innych to się ma problemyz egoizmem. Autor zbawienia sugeruje że Biblia o ktorej pisze jest napisana przez Boga , albo natchniona przez Boga, tylko czemu Bóg który podobno jest miłością i kocha wszsytkie swoje dzieci faworyzuje jeden naród? Jak ja bym miał moc tworzenia czego tylko ze chce to stworzył bym tekst z materiału ktorego ani człowiek ani czas nie był by wstanie ruszyć (zniszczyć) do tego w wielu kopiach w każdym zakątku ziemi i wszechświata, a nie jakieś wybieranie kto dostąpi zaszczytu a kto nie

    Zaglądałeś do Ksiegi Ezechiela może kiedyś? mam tu kawałek z blogu
    Fragmet z Księgi Ezechiela (Stary Testament) cytuje po angielsku bo tylko takim tłumaczeniem dysponuje:
    Ezechiel opisuje jak objawił się Jahwe:

    „And I looked, and behold, a whirlwind came out of the north, a great cloud, and a fire flashed, causing a brightness about it, and out of the midst of it gleamed something like a pale yellow metal”.

    Jeszcze raz: „a pale yellow metal” . Ezechiel opisuje pojazd Jahwe zrobiony z jasnego (bladego) żółtego metalu (coś co wyglądało dla niego jak metal). Dalej opisuje humanoidalne postacie które wyszły z pojazdu, miały skrzydła, rece i nogi a twarze ludzko – zwierzęce. Zupełnie jak na Babilońskich rzeźbach i płaskorzeźbach, oczywiście najcenniejsze z nich zostały wywiezione z Bagdadu przez amerykanów i już ich pewnie nie zobaczymy. Jak widać „wszechmocny Jahwe” musi używać metalowego pojazdu do poruszania się. Ezechiel opisuje też dzwięki tego pojazdu tak jakby miał jakiś napęd. Cholernie ograniczony musiał być ten Jahwe jak stosował maszyne do poruszania się. Ciasne umysły teologów powymyślały tyle nonsensownych interpretacji Ksiegi Ezechiela, że nawet nie bede tu ich przytaczał.

    Ciekawa jest też kwestia opętań

    Tak w Polsce, jak i na całym świecie możemy zaobserwować gwałtowny wzrost opętań . W związku z tym istnieje także wielka potrzeba egzorcyzmów.

    Jak możńa określić opętanie bo nie znalazłem opisu tego zjawiska(może przeoczyłem) Gwałtotwny to ile ? jaka to liczba? i co jest odnośnikiem do stwierdzenia że wzrosłu i w porównaniu z jakim okresem?
    Czytałem tutaj na blogu i w książce Davida Icke o pedofilii wśród osób rządzacych miedzy innymi w celu ich korumpowania albo żeby uzyskać konkretny efekt psychologiczny,traumy u ofiary(dziecka) w celu dalszego programowania ale o wykorzystywaniu dzieci po to żeby było bardzije podatne na opętanie i kontrole przez demony to nie czytałem jeszcze nigdzie, jak ktoś ma jakies info to chętnie dowiem sie wiecej

    Szczególną część tych nieludzkich rytuałów zawierają rytualne nadużycia dzieci. Temat owych nadużyć jest niezwykle obszerny na necie ale także istnieje wiele kłamstw, których celem jest nie tylko zminimalizowanie owych przestępstw. Wielu stara się o ich usprawiedliwienie oraz ukrycie ich przed masami. Istnieje tzw. klucz Dawida – określona procedura pedofilska penetracji analnej chłopca, która otwiera drogę ku opętaniu demonami. Podczas takiego stosunku następuje PODOBNO otwarcie tzw. trzeciego oka, oka duchowego i dziecko od tej chwili jest znacznie bardziej podatne na opętanie oraz totalną kontrolę przez demony.

    Biorąc pod uwage że to dorosły człowiek albo zwierz o wygladzie człowieka katuje małe dziecko ta ta metoda to chyba „po same jaja” czy sie trzecie oko otworzy nie wiem ale dwa ktore ma ofiara (dziecko) to mogą wyjśc z orbit z bólu:/

    Ta podstrona jest dobra jeśli ktoś sie cos niecoś interesuje astronomią http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

    Pozdrawiam

  13. seler Says:

    BladyMamucie – nie sposób Ci odpowiedzieć jednym zdaniem na tyle twoich wątpliwości, no i nie będę robił na tym blogu polemik wielostronicowych w sprawach wiary w Stwórcę, bądź niewiary – nie o to przecież chodzi.
    Masz rację – Bóg jest wszędzie – bo to Jego dzieło stworzenia, nie zapominaj również o zbuntowanych przeciw Niemu istotach,
    zarówno duchowych jak i cielesnych, które nie siedzą bezczynnie, może nawet są bardziej aktywne, niż to postrzegamy, bo chcą koniecznie wygrać.
    Nie ma ludzi doskonałych, czy to w Mowie, czy w Piśmie, czy w Postępowaniu – łatwo jest Podważać, trudniej szukać Prawdy.
    Poznawanie zafałszowanej Prawdy to niejako Ewolucja, to ponowne Odkrywanie czegoś kiedyś niezrozumiałego lub niedostrzegalnego.
    Czy ja gdzieś pisałem, że mam „mojego” ulubionego Boga ? – nie przypominam sobie. Czy komuś Coś narzucam jako psychopatyczny Egoista ?
    Tu Cię chyba poniosło, ja Cię nie osądzam i możesz czytać co chcesz lub ignorować polecane teksty. Nie ma przymusu ani Obowiązku.
    Jest co najwyżej Wola.
    Jeśli pozwolisz, parę słów mojego spostrzeżenia. Ty nie chcesz Szukać ani Odnaleźć Prawdy – chyba wolisz przypinać Łatki i podważać kogoś,
    czepiając się słówek i ludzkich niedoskonałości [niezamierzonych], podważając kogoś kto tej prawdy poszukuje, pomimo zastawionych Pułapek.
    No wybacz, odniosłem takie wrażenie, ale chciałbym się mylić. Pozdrawiam.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

