Syn Kaddafiego, Seif al-Islam: Ja ciągle jestem w Libii i będę walczyć do końca


Źródło : www.3rm.info/16822-syn-kaddafi-seif-al-islam-ya-vse-eshhe-v-livii-i.html

Data publikacji : 23.10.2011 godz. 12:45 czasu moskiewskiego

Tłum. RX

Syn Muammara Kaddafiego, Seif al-Islam wystąpił z krótkim orędziem do swoich zwolenników i powiedział, że żyje, przebywa na terytorium Libii i zamierza kontynuować stawianie oporu siłom buntowników. Jego orędzie było wyemitowane w nocy na niedzielę przez syryjską telewizję ARRAI, która wcześniej nadawała liczne przesłania Muammara Kaddafiego.

„Jestem w Libii, żyję, jestem wolny i zamierzam walczyć do końca dokonując zemsty.”-cytuje RIA „Nowosti” orędzie Seifa al-Islama.

Po doniesieniach o śmierci Muammara Kaddafiego nastąpiły sprzeczne doniesienia o losie Seifa al-Islama, którego nazwano głównym następcą swojego ojca.

Nowe władze libijskie mówiły, że udało mu się uciec z Syrty a jego zmotoryzowany konwój porusza się w kierunku granicy libijsko-nigeryjskiej.

Później Tymczasowa Rada Narodowa ogłosiła, że Seif al-Islam wzięty został do niewoli w mieście Slitan, 160 km na wschód od Trypolisu.

 

 

 

Komentarze 4 to “Syn Kaddafiego, Seif al-Islam: Ja ciągle jestem w Libii i będę walczyć do końca”

  1. PokójWam Says:

    To potwierdza, że Kaddafi nie żyje, zdziwiłem się że nawet w polskich mediach o tym mówią

    http://www.tvn24.pl/12691,1721835,0,1,syn-kaddafiego-stal-sie-dziedzicem-chce-zemsty,wiadomosc.html

  2. thetomek4791 Says:

    Walcz chłopie walcz.Nie masz nic do stracenia już.Globalistyczne,pejsate psy łańcuchowe,próbują zarazić cały świat idiotyczną demokracją,globalizmem,NWO

  3. thetomek4791 Says:

    Ile wytłuczesz tych pejsatych karaluchów,to Twoje

  4. ŁAPY PRECZ OD LIBII !!! « Wolna Palestyna Says:

    […] Syn Kaddafiego, Seif al-Islam: Ja ciągle jestem w Libii i będę walczyć do końca […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.

