Stop Wyborom


Materiał przesłany na blogową pocztę. Serdeczne podziękowania. 

Zygmunt Wrzodak

Poseł na Sejm IV V kadencji

Oświadczenie

W sprawie: wyborów parlamentarnych

Po licznych rozmowach z dawnymi posłami i działaczami byłej LPR, zostałem przez nich upoważniony do wydania oświadczenia w sprawie wyborów do polskiego parlamentu.

Cztery głośne komitety wyborcze oraz ich odnogi nie proponują zmian systemowych w naszym kraju, wszystkie komitety ,,pudrują” zaistniałą sytuację polityczno – ekonomiczną w Polsce. Żaden z komitetów wyborczych nie przedstawia programu naprawczego kraju, nie wskazuje jak wyjść z kryzysu gospodarczego.

Nie ważne na kogo zagłosuje Polak, zagłosuje za tym samym, zagłosuje przeciwko sobie. Sztuczne spory, które prowadzą komitety wyborcze są sporami o zapanowanie nad sumieniami swoich niewolników. Wybory w naszym kraju są już rozstrzygnięte, rozstrzygają je ci co mają wielkie pieniądze, oni mają media oraz jawne i tajne służby specjalne, które lansują swoich ludzi i ugrupowania do sprawowania rządów w naszym kraju i praktycznie od 20 lat mamy rządy, które służą obcym interesom gospodarczym i politycznym. Marionetkowe rządy w naszym kraju nie decydują  praktycznie o żadnej ważnej strukturze naszego Państwa.

To nie my, Polacy decydujemy o własnej suwerennej polityce zagranicznej i obronnej, o własnym pieniądzu, własnej gospodarce, rolnictwie itd. Decydują za nas za pośrednictwem rządów w Polsce ludzie słabi, którzy w imię karier politycznych, chciwości, nieuctwa są gotowi służyć interesom światowej mafii finansowej. Przykładem niech będą decyzje dotyczące koncesji na wydobywanie z polskiej ziemi gazu łupkowego, jeszcze Polacy nic nie zarobili a już zostali pozbawieni wpływów z wydobycia gazu i za swój gaz będziemy płacić pośrednikom ogromne haracze. Pytam a gdzie interes Polski i Polaków. Koncesje wydawał rząd PiS, PO – PSL. Spór między tymi partiami jest sporem fikcyjnym, ten jałowy spór ma tylko odwrócić uwagę od spraw zasadniczych w Polsce. PO-PIS to AWS-bis za rządów których wyprzedawano na wielką skalę majątek narodowy.

Wszystkie te cztery główne komitety wyborcze i ich odnogi, odpowiadają za wyprzedaż za bezcen majątku narodowego, uwłaszczaniu się przez nich na majątku narodowym, uwłaszczaniu się nomenklatury komunistycznej, oddawaniu ponadnarodowym korporacjom strategicznych gałęzi majątków Polaków wypracowanych w systemie komunistycznym. To ci ludzie z obecnych komitetów wyborczych doprowadzili do gigantycznego zadłużenia Polski i Polaków. Marionetkowe rządy zainstalowane w Polsce sprzedali Polskę i jeszcze zadłużyli nas na gigantyczne kwoty. Czeka nas Polaków w najbliższych miesiącach upadek polskich finansów, więcej długu publicznego w ZUS ukryć się nie da, złotówka straci bardzo szybko na wartości, co przyspieszy jeszcze lawinowo narastający dług publiczny i skończyć się może bankructwem naszego kraju. Polska straci rezerwy walutowe zdeponowane w zagranicznych bankach, straci lokaty.

Marionetkowe rządy w Polsce będą w imię walki z kryzysem ciąć wydatki związane z emeryturami, zamrożą płace w sferze budżetowej, będą podnosić podatki w tym szczególnie podatki związane z energetyką i paliwami. Kolejny raz, Polacy w imię walki z kryzysem zapłacą lichwiarzom i ich marionetkowym rządom wysoką daninę.

Jeżeli nawet dojdzie do protestów w naszym kraju, to na czele tych protestów mogą stać ci, którzy przyczynili się do katastrofy gospodarczej, podobnie jak to miało miejsce w 80 roku podczas sierpniowych strajków. Obecnie my, Polacy musimy wykazać się większą mądrością jak w przeszłości, my musimy być z ludżmi, którzy stracą pracę, stracą mieszkania, zostaną bez emerytur i rent itd.

W związku z tym, apelujemy do Polaków o nie pójście na wybory w dniu 09-10-2011 roku, nie bierzmy udziału w fikcyjnej grze związanej z ,,teatrem wyborczym”. Niech sami siebie wybierają, nadchodzi czas, że my ich rozliczymy za doprowadzenie do bankructwa naszego kraju.

Apeluję do wszystkich ludzi związanych z byłą LPR, aby rozmawiać z naszymi wyborcami, by ci nie popierali zakłamanej, internacjonalistycznej partii. Twórzmy wokół siebie szerokie grono osób gotowych na włączenie się w ratunek Polski.

                                                                                            /Zygmunt Wrzodak/

Komentarzy 27 to “Stop Wyborom”

  1. kai555 Says:

    …dać mozliwosc wyboru…kryminału w którym siedzi recydywa – powyżej 25 lat…lub wybjur …drzewa/lipa-sosna-swierk/…oraz ew….klamka w łazience…TO MOJE TYPY W TYM CYRKU -pt….WYBJURY…

  2. Ość Says:

    Najlepiej zagłosować swoją nieobecnością. Co się nie poprze będzie przeciwko nam. Opcja Kalkstejna jest też do niczego. Opcji Polskiej nie ma!!! Ja zagłosuję w swojej łazience na pisuar i na klamkę kai555, Później spuszczę wodę.

  3. Ość Says:

    Nie WYBJURY kai555 tylko WYBJUDERY. Popraw literówkę.

  4. stecu Says:

    jest alternatywa dla bandy czworga:

    http://wybieramknp.pl/

    !!!

  5. Admin Says:

    Stecu, „Nowa” Prawica ze starymi żydowskimi aktorami nie jest żadną alternatywą.

  6. "Nie glosuje, bo nie kolaboruje" Says:

    Stecu, jestes w duzym bledzie nie mozna glosowac po to aby myslec, ze wykonalem swoj obowiazek obywatelski w stosunku do Ojczyzny. W tym wypadku glosowanie 2011 roku nic nie da, sprawy sa juz dawno ustawione. Przez ostatnie lata sytuacja w Polsce jest naprawde niezadowalająca, osiagnela beznadziejnosc, jedynie bezkrwawy zryw Narodu moze cos zmienic i pojscie droga ta co powinno sie isc. Zawsze wrogowie beda platac sie miedzy nami Polakami i na to trzeba zwrocic szczegolna uwage, oni takze charakteryzuja sie typowym „darem” przekazywania slow w mowie. W latach komuny przecwiczono nas Polakow, dlatego zaproponowno nam raj w EU, ktory takze byl zaplanowany.
    Dziwi mnie Twoja propozycja Stecu, czy naprawde nic nie rozumiesz, Admin napisal jasno j ja Jego opinie popieram, tak jak pismo Zygmunta Wrzodaka.
    Osobiscie nie biore udzialu w tych wystepach cyrkowych ani ja, ani moja najblizsza rodzina.
    Na zakonczenie przytocze slowa naszego patrioty z Gdanska:
    ” Nie glosuje, bo nie kolaboruje”.

  7. hubertos Says:

    To dlaczego nie stworzycie partii Polskiej która będzie walczyć o Polaków?, nawołujecie do ignorowania wyborów tego chcą właśnie ONI jak najniższa frekwencja .a podziela wszystko między sobą.Wrzodak nie ma innej propozycji ,tylko wisieć w próżni ,przecież wszystko można zmienić

  8. Ość Says:

    Obywatelskim obowiązkiem Polaka jest NIE głosowanie na zdrajców ojczyzny. Bandytów politycznych, którzy likwidują powoli naszą ojczyznę. Tych niebieskokrwistych i ich pachołków – kolaborantów – szbas goi.
    Nie można wybierać mniejszego zła bo to jest też zło. Oni niby walczą ze sobą a w synagodze razem się modlą.

  9. MroQ Says:

    Admin :
    Stecu, „Nowa” Prawica ze starymi żydowskimi aktorami nie jest żadną alternatywą.

    Mogę poprosić o więcej szczegółów – jakiś odnośnik lub informacje do przyswojenia na ten temat?
    Pozdrawiam.

    MroQ, populistyczny żyd w muszce przez 20 lat powiedział/napisał b. wiele, ale jeszcze nigdy nie pisnął słowa o rzeczywistej sytuacji w naszym kraju. Jego „liberalny” program nie stanowi antidotum na uzdrowienie Polski, ale na jej doszczętną wyprzedaż. Myślę, że coś o tym w najbliższym czasie wrzucimy. Pozdrawiam serdecznie. Admin

  10. MatkaPolka Says:

    Ciekawe wpisy na stronie ex posła Zbigniewa Nowaka

    WYBORY DO SENATU
    http://raportnowaka.pl/news.php?newsid=471

    STAN WOJENNY
    http://raportnowaka.pl/news.php?newsid=470

  11. hubertos Says:

    Gdyby tak było to nie byloby zamachu w smolensku ,w Polsce jest walka miedzy dwiema frakcjami Patrityczno -niepodleglosciową a uleglością wobec mocarstw i innych cywilizacji .I to trwa juz od wiekow popaprancy chca zniszczyc Polske , ale Kaczyńscy im psuja szyki ,czy dopiero w to uwierzycie jak i Jaroslawa sprzatna .Kaczyńscy nadepneli na duży palec temu układowi [weryfikacja WSI] w konsekwencji zaczeły sie w Polsce mordy polityczne .Osobiscie przekonalem sie ze do bojkotu wyborow nawoluja Ci którzy maja w tym interes aby nic nie zmienic !!!

  12. Dorota Says:

    Nie glosuje

  13. Artak Says:

    hubertos – kolego, pomyliłeś witrynę. Takie prowokacje na onecie, wp czy interii. Nie pozdrawiam i wnoszę o bana dla tego pana.

    Hubertosa mam na oku, na spokojnie 😉 Admin

  14. mulier Says:

    Czy moje przekonanie, że na wybory pójdę będzie tu banowane. Chyba tak.

  15. Admin Says:

    Hubertos, może już czas na chwilę refleksji?

    PiS jest frakcją radykalnie syjonistyczną, obsesyjnie pro USraelską. Wiedz, że gdy powstanie tu amerykańska baza wojskowa – obca baza wojskowa na terenie naszego kraju! – będziemy to zawdzięczać właśnie żydostwu z PiS. Natomiast żydowska PO jest marionetką żydo-niemiekciej UE. Obydwa ugrupowania nie reprezentują polskich interesów i stanowią agendę międzynarodowych globalistów w Polsce. Prosze duzo czytać, szukać informacji, rozmawiać z ludźmi na niezaleznych portalach. Może coś panu zaświta.. Pozdrawiam.

  16. detektywmichajarzynski Says:

    Zjawisko, iż byli posłowie nawołują do bojkotu wyborów jest dość symptomatyczne pod względem politycznym. To znak, iż Titanic /PO, PIS ,SLD, PSL / tonie. Ciekawe co w trakcie wyborów zrobi senator Jan Rulewski,, który będąc w przeszłości podchorążym Wojskowej Akademii Technicznej /WAT/ w Warszawie został zwolniony z wojska pod pretekstem psychopaty, tylko dlatego, iż odmówił sprawdzenia list wyborczych do Sejmu PRL i Rad Narodowych. ?
    Poniżej znana mi, szerzej nieznana historia Jana Rulewskiego :

    Nie znam z nazwiska osób wymienionych w piśmie tj. płk.Zdzisława Rydzyńskiego i płk. Prof. Wojciecha Gruszczyńskiego. Nie jestem w stanie potwierdzić ich udziału w mojej sprawie z uwagi na to, że nikt z wyjątkiem prokuratury i częściowo mecenasa Porawskiego nie otrzymał żadnych dokumentów sprawy, aktu oskarżenia, wyroku. Zatem moja wypowiedź odnosi się wyłącznie do zdarzeń, które miały miejsce w 1966 r. w więzieniu w Grodzisku Mazowieckim Zakład Psychiatryczny. W 1965 r. zostałem aresztowany na granicy między CSRS i RFN w związku z zamierzoną próbą ucieczki na Zachód. Po krótkim pobycie w więzieniu w Pilznie przetransportowano mnie do Polski i osadzono w więzieniu przy ul.Rakowickiej pod zarzutem zdrady stanu. Śledztwo prowadziła Naczelna Prokuratura Wojskowa. Bezpośrednio powodem ucieczki były prześladowania związane ze studiami na Wojskowej Akademii Technicznej, gdzie odmówiłem sprawdzenia list wyborczych do Sejmu PRL i Rad Narodowych. W rozmowach z dowództwem Akademii w tym z radzieckim generałem M. Owczynikowem wyjawiłem swe wątpliwości co do :
    -obowiązku uczestnictwa w wyborach
    -polityczne i moralne powody oparte na zastrzeżeniach wobec kandydatów na posłów :M.Moczara, G.Korczyńskiego, a także wobec postaw władz sowieckich i polskich wobec żołnierzy AK i byłych sojuszków z Polskich Sił Zbrojnych. Także mówiłem nie równoprawności stosunków z Polską , a ZSRR. W efekcie zostałem usunięty dyscyplinarnie z Akademii z obietnicą „wilczego listu”. Nie podporządkowałem się takiemu wyrokowi i najpierw się ukrywałem wobec ścigania mnie i rodziny postanowiłem zbiec w bezpieczne miejsce. W pewnym momencie śledztwa wiosna 1996 roku przeniesiono mnie do celi gdzie przebywałem wraz z prokuratorem wojewódzkim z Wrocławia podejrzanym o poważne zbrodnie. Służąc swoim doświadczeniem sugerował dla mnie wyjście poprzez wariackie papiery. Nieoczekiwanie w parę dni po pobycie w celi zostałem wywołany ze spaceru do ambulatorium więziennego bez słowa przedstawienia poddany badaniom przez dwóch mężczyzn w mundurach wojskowych i białych kitlach. Jedna osoba starsza, jedna młodsza wydaję się, że w stopniu porucznika (rozpoznanie po zawieszonym na wieszaku płaszczu). Badania obejmowały określenie zeza. Zabawne, gdyż obaj mieli przeciwne zdania lewe lub prawe oko, reakcji kończyn dolnych na uderzenia i pocierania młotkiem, reakcji kończyn górnych na pocieranie. W parę dni potem „zwinięto mnie spod celi” i samochodem służbowych zawieziono w nieznanym kierunku. Umieszczono w wiezieniu w zakładzie psychiatrycznym. Po czasie zorientowałem się, że poddany zostałem obserwacji psychiatrycznej w specjalnym więzieniu w Grodzisku Mazowieckim. Krążyła wówczas o nim legenda, że jest to fabryka, która w normalnego przestępcy robi wariata i na odwrót z przestępcy- wariata osobę normalną, umożliwiającą skazanie. Na ogół według sugestii prokuratorów. I tak w istocie było. Należałem do pacjentów, którzy protestowali przeciwko badaniom. Zdawałem sobie sprawę, że mój bunt zamierza się przerobić na odruch wariata. Wiał wówczas od wschodu pomruk z praktyk w radzieckich łagrach. Potwierdzenie znalazłem w działaniach zarządu szpitala więzienia p. Różańskich. Poddali mnie natychmiast próbom następujących badań: punkcja ze względu na podejrzenia o wpływy alkoholizmu. Odmówiłem z uwagi niewystępowania zjawiska u mnie, ani w całej rodzinie. Odma miała wykryć wady mózgu- odmówiłem, gdyż jako kandydat na oficera byłem poddany badaniom przez specjalistów. Nadto czułem się świetnie, zważywszy nawet na obecność więźniów, w tym sterowanych prowokatorów. Tak zwany kosmos- odmówiłem ze strachu podejrzewałem, że badania przebiegu bioprądu mogą być od innego człowieka. Wreszcie badania psychologa- zgodziłem się za obietnicę skorzystania z prasy. Nadto niegroźne, gdyż mogły być zrównoważone pozytywnym testem, który zdałem w Wojskowej Akademii Technicznej i w oparciu o wyniki przyjęty w szeregi podchorążych. Jak mi się wydaję ważniejsze były badania wieczorne w towarzystwie dyrektora więzienia Różańskiego. Wypytywał o różne szczegóły i kontakty opozycyjne sugerując zdradliwość ewentualnych przyjaciół. Później się dowiedziałem, że brak badań uzupełniono badaniem zachowań niżej wymienionego przed narodzeniem oraz w szkołach. To posłużyło do wydania opinii, która jednak wykluczała pełną lub ograniczoną odpowiedzialność czynu, jednakże sugerowała sądowi wpływy infantylizmu na przestępcze zachowanie. W końcu skazano mnie za dezercję i ucieczkę za granicę na pięć lat, podając jako okoliczność łagodzącą właśnie obserwacje psychiatryczną zainicjowaną przez specjalistów wojskowych. Po powrocie do więzienia na Rakowiecką prokurator gratulował mi sukcesu.
    /źródło: informacja z dnia 5. 07 .1996 r. przekazana mi przez Jana Rulewskiego /

    PS. przez ponad 20 lat samotnej walki z nadużywaniem psychiatrii do celów pozamedycznych w wojsku. nie znalazł się choćby jeden uczciwy polityk, sędzia, prokurator, który podjąłby się rozpoznania i wyjaśnienia tej sprawy. Ostatecznie przekonałem się również, iż nie mogę liczyć na takich polityków jak senator Jan Rulewski , którego ten problem dotyczy osobiście. Wyjaśnienie tej sprawy mimo wszystko jest ważne, szczególnie wobec pojawiających się co pewien czas nowych faktów wykorzystywania psychiatrii przeciwko człowiekowi /sprawa Bogdana Goczyńskiego/
    Mój list do senatora Jana Rulewskiego z dnia 29 kwietnia 2011 r. w komentarzach do:
    http://www.detektywmichaljarzynski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=141

  17. hubertos Says:

    Impas w wyborach co wam daje ? Sam widze te semickie mordy w PIS-ie i nie tylko i mnie to drazni Poreba ,Hofmann znalazl bym więcej ale wydajemi się że coś chca zrobić, inne partie niestety sie nie licza ,a przeciez jak wygra PO to sprzedzdza wszystko co sie da przeciez nie można czekac trzeba działać kto im przeszkodzi w tym .?Może mnie oswiecicie kto jest za Polakami?

  18. "Nie glosuje, bo nie kolaboruje" Says:

    Hubertos, nie pytaj sie kto jest za Polakami, bo za Polakami juz nie ma nikogo, a przed nami stoja zydzi. Jak tego sie nie zmieni to bedzie tak jak obecnie czy to bedzie ta czy inna partia to w tej sytuacji nie ma roznicy. Pamietaj, czytaj, czytaj bo to nigdy nie jest za pozno.
    …przytaczam Twoje zdanie:
    „Wrzodak nie ma innej propozycji, tylko wisieć w próżni, przecież wszystko można zmienić”.
    Zygmunt Wrzodak nie wisi w zadnej prozni, nasi Narodowcy-Patrioci nie sa finansowani tak jak inni, musza zarobic na utrzymanie rodziny i to nas wszystkich hamuje. Jedyna nasza bronia jak nie mamy zaplecza finansowego jest totalny bojkot wyborow.
    Juz nawet Bolek zastanawia sie czy dobrze zrobil:
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/,1,4865286,wiadomosc.html
    …czyzby szykowali jego do wywiniecia jakiegos nastepnego numeru.
    A tak prawde mowiac to numer moze wywinac ten aferzysta:
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/znany-aferzysta-chce-wrocic-nie-trafi-za-kratki,1,4862383,wiadomosc.html

  19. Admin Says:

    „Nie glosuje, bo nie kolaboruje” ma całkowitą rację. Głosowanie na „mniejsze zło” to po prostu zdrada, oszukiwanie samego siebie, a poza tym, nic to nie zmieni. Okupacyjna mafia pozostanie przy korycie, a polscy patrioci będą eliminowani. Bojkot – to nasza jedyna broń i jedyne racjonalne rozwiązanie.

  20. aga Says:

    To hasło „Nie głosuję,bo nie kolaboruję” pierwszy powiedział Henryk Pająk,dobrych parę lat temu.

  21. Anonim Says:

    Ość :
    Najlepiej zagłosować swoją nieobecnością. Co się nie poprze będzie przeciwko nam. Opcja Kalkstejna jest też do niczego. Opcji Polskiej nie ma!!! Ja zagłosuję w swojej łazience na pisuar i na klamkę kai555, Później spuszczę wodę.

  22. dialog Says:

    Pytanie kto zrobi porzadek.Jak kazdy polak jest zadluzony i musi harowac jak splacac to czego nie splaci..Nalezy wystosowac apel do naszego wojska malego to malego ale zawsze
    wojska ich trzeba obudzic.By byli z narodem anie z syjonistami.By wszyscy przeszli na strone
    spoleczenstwa .JESLI PRZEJDA TO MOZNA JESZCZE MOWIC ZE SA Z NARODEM.
    JESLI NIE PRZEJDA TO ZNACZY SPRZEDALI SYJONIZMOWI I NIE SA ZADNA ARMIA
    POLSKA..POLSKIE URATUJE TYLKO STAN WOJENNY ARESZTOWANIE CALEGO APARATU POLITYCZNO -KRYMINALNEGO.UNIEWAZNIENIE WSZELKIEJ PRYWATYZACJIDOKONANEJ PO OKRAGLYM STOLE .NIEMAM PYTAN,

  23. zuzka Says:

    Gorszego hasla jak” bojkotuj wybory” nie mozna wymyslec,jesli Polacy nie pojda zaglosowac to zrobia zo za nas Zydzi (ok 8mln) a PO bedzie zacierac rece,ze znow udalo sie pozostac przy korytach.kazdy logicznie myslacy czlowiek przyzna mi racje i nie dajmy sie omamiac bojkotem .

  24. mnbvcxz Says:

    Ja nie ide na wybory ale pytam w takim razie co robić?Wrzucać kolejne artykuły,filmy,zdjęcia?Ile można i co to daje?Albo niech ktoś z tytułem robi jakąś partie,werbuje takich jak my w całym kraju.Razem zaczynamy zbierać podpisy,drukować przynajmniej jeden plakat na miesiąc czy jakąś ulotkę albo zgnijemy na tym blogu a kraj pozostanie taki jak jest.

  25. "Nie glosuje, bo nie kolaboruje" Says:

    Pani Ago, jest Pani w bledzie. Tutaj jest odpowiedz dla Pani:
    https://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/10/01/nie-glosuje-bo-nie-kolaboruje-h-jezierski/
    http://www.jezierski.pl/strona.htm?id=778
    aga:
    …”To hasło „Nie głosuję,bo nie kolaboruję” pierwszy powiedział Henryk Pająk,dobrych parę lat temu.”…
    Adminie, dziekuje, za zamieszczenie tego tekstu.

  26. Admin Says:

    „Nie glosuje, bo nie kolaboruje”, dziękuję za trafną korektę w powyższej kwestii. Pozdrawiam.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

