Okulary Świadomości

komentarzy 5 to “Okulary Świadomości”

  1. konserva-tor Says:

    fajne ;-]

  2. Jacek Says:

    Prześlij mnie artykuł: „okulary świadomości” na mój e-mail

  3. Jacek Says:

    Jacek :
    Prześlij mnie artykuł: „okulary świadomości” na mój e-mail

    I jeszcze jeśli masz namiar na „pomnik księcia Świętopełek pokonujacy chazarów” którego autorem jest Władymir Kliczko. Chodzi mi o jego pomnik w postaci rysunku (vo sa tylko zdjęcia pomnika nie pokazujace co na nim jest napisane. Pozdrawiam

  4. Jacek Says:

    Jacek :
    Prześlij mnie artykuł: „okulary świadomości” na mój e-mail

    Jacek :
    Prześlij mnie artykuł: „okulary świadomości” na mój e-mail

    I jeszcze rysunek (nie zdjęcie) przedstawiajace „ksiaże Świętopełek pokonuje chazarów”


Możliwość komentowania jest wyłączona.

