Żydomasońska rewolucja w Kościele Katolickim: B’nai B’rith składa hołd Bendedyktowi XVI

Źródło : www.traditioninaction.org/RevolutionPhotos/A376rcBnaiBrith.html

Data publikacji : 01.08.2010

Tłum. z jęz. ang. GREGORIUS

Dnia 12.02.2010 roku Moishe Smith, prezes międzynarodowej żydowskiej organizacji masońskiej B’nai B’rith był przyjęty w Watykanie (powyżej) i złożył swoje uszanowanie papieżowi Benedyktowi XVI, składając mu dar w postaci obrazu autorstwa Mordechai’a Rosenstein’a.

Szczegóły można znaleźć w źródłach B’nai B’rith:

www.bnaibrith.org/latest_news/Conference_Presidents_Pope.cfm

Czytaj resztę wpisu »

Żydzi udają, że są muzułmanami lub chrześcijanami

JEWS PRETENDING TO BE MOSLEMS OR CHRISTIANS

http://aangirfan.blogspot.com/2011/02/jews-pretending-to-be-moslems-or.html

tłumaczenie Ola Gordon

 Mohamed Atta, jeden z porywaczy 11 IX. Dlaczego mówił po hebrajsku?

Daniel Hopsicker’s Welcome to Terrorland: Atta kochał wieprzowinę, kokainę i dziwki. Ukończył szkolenie pilotażu na Florydzie. Brat G W Busha, Jeb, gubernator Florydy, 12 września 2001 roku skonfiskował wszystkie dokumenty należące do szkoły pilotażu.

21.02.2011 roku izraelski dziennik Yediot Ahronot napisał o 10 irackich Żydach, którzy w latach 1950 zostali przeszkoleni w muzułmańskim zachowaniu. W celu lepszej przykrywki, żenili się z muzułmankami i zakładali rodziny. Nakazywano im zamieszkanie wśród izraelskich społeczności arabskich. Zadaniem tych agentów-śpiochów było szpiegowanie Arabów. [„Pani mąż-muzułmanin jest Żydem” – http://www.theaustralian.com.au/news/world/your-muslim-husband-is-a-jew/story-e6frg6so-1226009693798]

W 1964 roku ich żony [dziesięć] przywieziono do Paryża, gdzie spotkał ich oficer Mosadu, który powiedział im, że ich mężowie byli ukrytymi Żydami. Kobiety miały dokonać wyboru: zamieszkają z mężami w społeczności żydowskiej, albo zostaną przesiedlone do wybranego przez nich arabskiego kraju. Kobiety pozostały przy mężach i przeszły na judaizm. Dzieci przeżyły traumę: próbowały zapomnieć o swojej przeszłości, ale to im się nie udało”.
Czytaj resztę wpisu »

Napisane w Bez kategorii. Możliwość komentowania Żydzi udają, że są muzułmanami lub chrześcijanami została wyłączona

Publiczne usunięcie menory!

Data publikacji : 14.12.2009
Tłum. z jęz. ang. : GREGORIUS
Budapeszt (JTA)-14.12.2009 –  Około 200 prawosławnych chrześcijan w Mołdowie, pod przewodnictwem kapłana, wykrzykujący antysemickie slogany, usunęła publiczną menorę i zamiast niej wstawiła drewniany krzyż. Klip informacyjny pokazuje brodatego swiaszczennika (kapłan prawosławny-tłum.) prowadzącego grupę skandującą „antysemickie” slogany podczas niedzielnego incydentu. Menorę umieściła w tym miejscu gmina żydowska stolicy Mołdowy, Kiszyniowa. Grupa usunęła wielką metalową menorę umieszczoną na śródmiejskim Placu Europejskim Kiszyniowa a następnie zaniosła ją na Plac Stefana cel Mare (narodowego bohatera mołdawskiego), gdzie umieściła ją w pozycji na opak u stóp pomnika króla Stefana Wielkiego. Ani policja ani przechodnie nie interweniowali.

Info 28.08.2011

Spisek przeciwko sztuce – część I

The Plot against Art / Part I

 http://www.theoccidentalobserver.net/authors/Darkmoon-ArtI.html

Dr Lasha Darkmoon tłumaczenie Ola Gordon

„Nigdy wcześniej tak niewielu mogło zrobić tak wielu wariatów, maniaków czy przestępców „H G Wells‚The Shape of Things to Come’ [Jaka będzie przyszłość]

Rozpocznę od przyznania się do czegoś: jestem niedoszłym artystą. Odkąd pamiętam, chciałam malować. Jedyną rzeczą, która powstrzymała mnie, był brak talentu. Kiedy pierwszy raz zrobiłam autoportret, sprawdzając z lustrem w swoim pokoju, by zobaczyć jak mi idzie, mama położyła kres moim ambicjom artystycznym wołając: „Jaki uroczy mały szympans!”

Było to gwałtowne przebudzenie, jak na 9-letniego artystę.

Około 10 lat później, zaczęłam się zastanawiać o co chodzi w sztuce. Pewnego dnia w biografii Burne-Jonesa znalazłam następujące zdanie, które zapisałam w swoim dzienniczku i myślałam o nim przez dzień lub dwa: „Dla mnie obraz to piękne romantyczne marzenie o czymś, czego nigdy nie było, nigdy nie będzie, w lepszym świetle niż światło, które nigdy nie świeciło, w miejscu którego nie można określić ani pamiętać, tylko pragnienie, z form bosko pięknych”. <http://www.jwwaterhouse.com/view.cfm?recordid=28>

Waterhouse, 'The Lady of Shalott', 1888. Sztuka jaką była, kiedy malarze wiedzieli jak malować. Obecnie to nazywałoby się kiczem.

Kiedy przeczytałam to zdanie, prawie zemdlałam. Byłam wrażliwą dziewczynką, omdlewałam przy każdej okazji. To wtedy zrozumiałam, ze nie było różnicy między poezją i obrazem, między obrazem i muzyką. Wszystko, na swój sposób, szukało Boga – choć Boga, który może nie istniał – ale Bóg mimo wszystko. Bóg był pięknem. Bóg był tęsknotą. Bóg był ogniem w róży.

Czytaj resztę wpisu »

