Jasnowidz Krzysztof Jackowski – najnowsza prognoza dotycząca Polski i świata!


Jasnowidz nie jest optymistą. Zgodnie z jego wizją świat czeka superkrach gospodarczy. Jako datę Krzysztof Jackowski wskazuje październik 2011 roku. Jego zdaniem kryzys będzie o wiele większy niż ten, który dotknął świat w 2008… Polskę czeka trudny czas – ostrzega Jackowski w krótkiej wypowiedzi dla czytelników portalu nautilus.org.pl

Komentarze 2 to “Jasnowidz Krzysztof Jackowski – najnowsza prognoza dotycząca Polski i świata!”

  1. Anonim Says:

    Panie Jackowski jestem pełen podziwu dla pana i wiedzy jaka pan posiada , ludzie na ziemi zapomnieli już jak żyć w zgodzie z natura a to jest smutne . Bardzo dziękuje za lekcje do nauki jasnowidzenia ale jestem ciekaw czy po opanowaniu tych kroków w tej nauce jasnowidzenia pomorze mi to w moim projekcie uaktywnienia procesu mojej telepatii wykonywałem próby z powodzeniem ale to była tylko próba teraz biorę się na poważnie . Drugie pytanie co z widzeniem aury ludzi zwierząt roślin czy widzenie pozazmysłowe pomaga.

  2. winamp Says:

    Nie trzeba być jasnowidzem żeby się wiedzieć że to co było 2008 roku to pestka w porównaniu z tym co będzie. Wystarczy trochę wiedzy z dziedziny ekonomi.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

