Amerykański Żyd aresztowany w Jerozolimie


Ostoja demokracji na Bliskim Wschodzie, wzorowy przykład wolności słowa oraz poszanowania dla międzynarodowych praw, Izrael, po raz kolejny dał nam przykład jak postępować z „terrorystami”…

Krótki ale wartościowy film, który koniecznie trzeba zobaczyć.

Źródło

komentarzy 8 to “Amerykański Żyd aresztowany w Jerozolimie”

  1. Admin Says:

    Bardzo dziwne, u mnie jest wszystko ok.

    Na wszelki wypadek dałem odnośnik do źródła pod filmem.

    Mam nadzieje, że to tylko chwilowe techniczne problemy

  2. thetomek4791 Says:

    U mnie chodzi bez zarzutu

  3. thetomek4791 Says:

    Ciekawy jaki był finał tego zatrzymania.Potraktowali go jak szmate.Tam jest dopiero terroryzm państwowy

  4. lilu Says:

    żal mi chłopaka, bo na bank dostał solidny wpierdziel od policji.
    ciekawa jestem czy wyszedł z tego żywy.
    m a s a k r a.

  5. Ość Says:

    Bardzo dobrze, że to poszło w świat. Niech ludzie w zażydzonej Ameryce i nie tylko, otwierają jak najszybciej oczy, i zrobią z tą chazarską dziczą w końcu porządek. Dość już terroryzmu żydowskiego. Kiedyś musi żydowski to się skończyć. Trzeba z nimi postępować dokładnie tak samo jak oni z LUDŹMI. (nie-żydami)

  6. Ość Says:

    Film ściągnięty i idzie w świat!

  7. thetomek4791 Says:

    Dokładnie Ość.100%racji

  8. thetomek4791 Says:

    Ja też sciągnąłem i rozsyłam


Możliwość komentowania jest wyłączona.

