Dziennik Templariusza – Anders Behring Breivik – fragmenty


Knights Templar Log

http://www.blackfive.net/main/2011/07/manifesto-anders-behring-breivik.html#more

tłumaczenie – fragment Ola Gordon

Osobiste refleksje i doświadczenia z okresu przygotowań

Kwiecień / maj 2002

Jestem norweskim delegatem na zebranie założycielskie w Londynie i wyświęconym na 8. Rycerza PCCTS, Templariuszy Europy. Dołączyłem do sesji po wizycie u jednego z początkowych mediatorów, serbskiego dowódcy krzyżowców i bohatera wojennego z Monrowii, Liberia. Pewne duże zadania są delegowane i jestem jednym z dwóch, których poproszono o stworzenie kompendium na podstawie informacji nabytej od innych założycieli podczas naszej sesji.

Naszym głównym celem jest rozwój PCCTS, Templariuszy, by stać się przede wszystkim konserwatywnym ruchem rewolucyjnym w Europie zachodniej w najbliższych dekadach. Ma to być nowy typ europejskiego nacjonalizmu, nazwanego Nacjonalizmem Krzyżowców. Ta nowa polityczna jednostka nacjonalizmu stanie się przede wszystkim przeciwwagą dla narodowego socjalizmu i innych kulturowych konserwatywnych jednostek politycznych, na kulturalnej prawicy. Każdy używa szyfrowanego imienia, moje jest Sigurd (Crusader / Krzyżowiec), podczas gdy przydzielonym mi mentorem jest człowiek określany jako Ryszard (Lwie Serce). Myślę, że jestem tu najmłodszy.

Napisana przez niego Europejska Deklaracja Niepodległości, licząca 1518 stron, tutaj:

http://www.scribd.com/doc/60739170/2083-a-European-Declaration-of-Independence

październik – listopad 2010

Zamówiłem 50 ml płynnej nikotyny od chińskiego dostawcy online. 3 – 4 krople wstrzyknę w wydrążony punkt pocisku, który stanie się śmiertelną bronią chemiczną. Ale martwi mnie ta sprawa z powodu poczty, gdyż substancję te uważa się za nielegalną. W najgorszym przypadku celnik otworzy paczkę, położy sobie na dłoń kilka kropli i umrze, a ja znajdę się za kratkami… Ale dokładnie poinstruowałem chińskiego dostawcę by wysłał mi paczkę kurierem na moją firmę, dobrze opakowaną z zaznaczeniem, że to środek chemiczny.

Złożyłem pierwsze zamówienie na jeden ze środków chemicznych dla mojego czynnika u polskiego dostawcy online. Będę musiał zamówić inne 4-5 składniki online.

Jestem w niezwykle wrażliwej fazie. W rzeczywistości jest to najbardziej wrażliwa faza ze wszystkich. Jeśli przejdę przez tę fazę bez problemów, będę bardzo blisko sfinalizowania mojej pracy. Jestem nieco zaniepokojony, ale mam wiarygodne historie na poszczególne środki chemiczne (z wyjątkiem jednego), gdyby nastąpiły jakieś komplikacje.

Podjęto decyzję, że operacja będzie przeprowadzona w jesieni 2011 roku. Ale w tej chwili nie mogę mówić o szczegółach. Mam niewiele pieniędzy, mniej niż 15.000 euro i kredyt 30.000 na kartach kredytowych. Moje fundusze powinny wystarczyć na planowane wydatki bez sięgania do kredytu.

Tak długo, jak jestem pewien, że nie ma możliwości, że osoba z którą mieszkasz dowie się, nad czym naprawdę pracujesz, mieszkanie z innymi nie powinno stanowić większego problemu do momentu zainicjowania fazy produkcyjnej. Moja broń jest zakopana gdzieś w puszczy, a kiedy tylko dostanę więcej broni, zakopię ją w kolejnej skrzyni.

Umówiłem się z moją macochą na marzec, która jest dyrektorem norweskiego UDI (czołowa organizacja rządowa przyznająca zgodę na wnioski i dająca legalne pozwolenia obcokrajowcom (w większości muzułmanom))… Więc kiedy ją spotkam, na pewno porozmawiamy o zwykłych sprawach, żeby uniknąć jakiejś czerwonej flagi. Na ostatnim spotkaniu, pamiętam, że rozmawialiśmy o pewnych aspektach wahabizmu, i byłem naprawdę pod wrażeniem, ma dużo wiedzy na ten temat.

Poniżej część ostatniego wpisu:

Przechowuję trzy butelki Château Kirwan 1979 (francuskie wino czerwone), które kupiłem na aukcji 10 lat temu z zamiarem delektowania się nimi przy bardzo szczególnej okazji. Biorąc pod uwagę fakt, że moja męczeńska operacja zbliża się coraz bardziej, postanowiłem wypić jedną z moją dalszą rodziną, na naszym corocznym obiedzie w Boże Narodzenie w grudniu. I drugą przyniosłem do Mariusa kilka dni później i podzieliłem się nią z przyjaciółmi. To było absolutnie wspaniałe doświadczenie, którego nie zapomnę. Pomyślałem, aby ostatnią wykorzystać w celu przygotowania się do mojej ostatniej uroczystości męczeństwa i cieszyć się nią z dwoma prostytutkami wysokiej klasy, które zamierzam wynająć przed misją.

Uważam, że w celu wzmocnienia postanowienia, morale i motywacji przed operacją męczeństwa, Rycerz powinien być zachęcony do przyjęcia i skorzystania ze znaczącego systemu nagród, by zwiększyć koncentrację i usunąć ostatnie wątpliwości. Pragmatyczne podejście, które polega na uznaniu podstawowych aspektów mężczyzny w celu przygotowania go do operacji męczeństwa, powinno zawsze mieć pierwszeństwo przed błędną pobożnością, co tylko zwiększa szansę na niepowodzenie w realizacji operacji. I wierzę, że większość analityków strategii wojennej zgodzi się ze mną w tej sprawie.

 

Komentarze 3 to “Dziennik Templariusza – Anders Behring Breivik – fragmenty”

  1. Admin Says:

    http://moraine.salon24.pl/326926,cwiczenia-antyterrorystyczne-na-48-godzin-przed-atakiem-w-oslo

    Ćwiczenia antyterrorystyczne na 48 godzin przed atakiem w Oslo

    W środę czyli na 48 godzin przed zamachem w Oslo w pobliżu miejsca w którym doszło do piątkowego wybuchu policja przeprowadziła niezapowiedziane ćwiczenia antyterrorystyczne. Ćwiczenia polegały na odbiciu zakładników przetrzymywanych przez potencjalnych terrorystów w operze znajdującej się niedaleko budynku rządowego który został zniszczony w piątek. Ćwiczenia wywołały panikę w okolicy. Policja przeprosiła za niepowiadomienie opinii publicznej o akcji.

    źródło: http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=no&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fmobil.aftenposten.no%2Farticle.htm%3FarticleId%3D3569108

    Tymczasem jak się dziś dowiadujemy policja przez prawie 90 minut nie mogła dotrzeć na wyspę na której odbywała się rzeź: „Mieliśmy problemy z dostaniem się na wyspę. Policjanci dotarli z opóźnieniem, ponieważ nie mogli znaleźć łodzi, którą mogliby się dostać na leżącą kilkaset metrów od brzegu wyspę Utoya. Jak podano, funkcjonariusze nie mieli też od razu dostępu do helikoptera.”

    źródło: http://www.tvn24.pl/0,1711699,0,1,policjanci-nie-mogli-znalezc-lodzi-dotarli-po-90-minutach,wiadomosc.html

    Tymczasem według świadków zamachowiec był przebrany za policjanta. Najbardziej zadziwiające w tej historii jest podobieństwo do innych zamachów które również zostały poprzedzone ćwiczeniami antyterrorystycznymi. 11 września 2001 przeprowadzano operacje symulującą porwanie samolotów. W pewnym momencie w bazie NORAD nie wiedziano do końca czy samoloty porwane przez terrorystów to tylko symulacja czy prawdziwe zdarzenie. Rząd oficjalnie potwierdził, że w tym dniu przeprowadzano „gry wojenne” co miało również opóźnić start myśliwców przechwytujących porwane samoloty. Informacje o tych wydarzeniach, a także nagrania głosu operatorów z NORAD są publicznie znane i nie jest to żadna teoria spiskowa. Do jeszcze bardziej zadziwiającego zbiegu okoliczności doszło 7 lipca 2005 roku podczas zamachów w Londynie. W dniu zamachu na londyńskie metro specjalista od sytuacji kryzysowych Peter Power na antenie BBC Radio 5 stwierdził, że dokładnie tego samego dnia miał przeprowadzić ćwiczenia antyterrorystyczne w których celem ataku były dokładnie te same stacje metra które zostały zaatakowane w prawdziwych zamachach. Jak stwierdził to był zbieg okoliczności. Kilka dni później mówił, że to straszny zbieg okoliczności.

    Jakie jest prawdopodobieństwo, że zamach zostanie przeprowadzony na tych samych stacjach oraz w tym samym dniu w którym mają się odbyć ćwiczenia? Jak to jest, że największe zamachy terrorystyczne są poprzedzone ćwiczeniami w tych samych miejscach, taki sam sposób jak prawdziwe zamachy, a w dwóch przypadkach w tym samym dniu. Czy w Oslo jest podobnie? Po 11 września twierdziłem, że to przypadek. Po zamachach w Londynie nie wierzyłem temu ekspertowi. Ale dziś znowu podobny scenariusz. Bardzo dziwne.

    Oto fragment wywiadu dla BBC Radio 5 w którym Peter Power stwierdza o przeprowadzaniu ćwiczeń dokładnie w tych samych miejscach w których doszło do zamachu

    http://www.prisonplanet.com/audio/090705exercise_clip_2.mp3 (krótka wersja)

    http://www.prisonplanet.com/audio/090705exercise_clip.mp3 (długa wersja)

  2. luk Says:

    Jego kontakty z ADL po przez EDL
    Zwrucie uwage ze EDL to przedstawiciel swiatowego ADL

    Według brytyjskiego dziennika „The Guardian”, dwa lata temu Breivik kontaktował się z organizacjami antyislamskimi w Wielkiej Brytanii. W internecie miał się chwalić, że namawiał je, by poprzez prowokację doprowadziły „młodzież dżihadu” do „przesadnej reakcji”.

    „Kilka razy dyskutowałem z SIOE (Stop the Islamification of Europe) i English Defence League (EDL) i radziłem im, by (…) sprowokowały młodzież dżihadu/radykalnych marksistów do przesadnej reakcji, co udało się już kilka razy” – pisał.

    Agencja APA odnotowuje, że podczas demonstracji EDL dochodziło już wielokrotnie do gwałtownych starć z kontrdemonstrantami.

    Założyciel SIOE Andres Graves zaprzeczył, że podobna wymiana miała miejsce. – Nigdy się z nami nie kontaktował ani nie dawał nam rad – powiedział. Dopuścił możliwość, że Norweg był na którejś z demonstracji SIOE. Dodał, że Breivik ubiegał się o członkostwo w SIOE ok. 18 miesięcy temu, ale go nie uzyskał, bo stwierdzono, że ma powiązania z osobami o przekonaniach neonazistowskich.

    EDL i SIOE to radykalnie prawicowe ugrupowania sprzeciwiające się ekspansji islamu. EDL sympatyzuje z holenderskim
    politykiem Geertem Wildersem i jego antyislamską Partią na rzecz Wolności

    Link do strony ADL

    http://www.adl.org/about.asp?s=topmenu

    Tutaj jasno widac jakie mial powiazania.
    ADL: Fighting Anti-Semitism, Bigotry and Extremism
    http://www.adl.org/ – CachedSimila
    The mission of the Anti-Defamation League is to stop the defamation of the Jewish people

  3. Wojwit Says:

    Coś mi tu nie pasuje… W tym jego pamiętniku i akcji. Coś jest nie tak. Skoro zakopał broń, to jak się szkolił w jej użyciu? Jeśli zatruł pociski, to czy miał na celu użycie ich do przeprowadzenia masowej jatki, jednocześnie ryzykując wykrycie i namierzenie przez policję czy służby celne? Miał wysoko postawioną rodzinę – mógł być bardziej „sensownie” wykorzystany przez unych. Po co wreszcie pisał pamiętnik i prowadził bloga planując zamach? Czy po to , żeby go było łatwiej wykryć? Nie pasuje zbyt wiele szczegółów. On jest raczej przykrywką – jak Lee Harvey Osvald i ma skierować odium publicznej niechęci na fałszywe tory (przy walnym wsparciu me(r)diów).


Możliwość komentowania jest wyłączona.

