Info 18.07.2011

Jedna odpowiedź to “Info 18.07.2011”

  1. Wojwit Says:

    Nie na temat, ale nie posiadam się z oburzenia! Nawypisywać na kogoś i nie dać mu możliwości odpowiedz., szansy na obronę. Tak gospodarz strony: dzieckonmp.wordpress.com rozumie słowo prawda i uczciwość. Oto treść mojego wpisu, który próbowałem zamieścić na jego stronie w odpowiedzi na przytyki i kalumnie wystosowane także pod moim adresem:

    {Nie oczerniałem, tylko pisałem prawdę, taką, jaka jest – bynajmniej nie z me(r)diów głównego nurtu. Wręcz przeciwnie. Z OSOBISTEGO DOŚWIADCZENIA – „z pierwszej ręki”. Moje i pana Józefa komentarze zostały częściowo usunięte przez gospodarza strony a ja skazany na zbanowane. Zamiast kontrargumentów – opluwanie np.: „Doucz się a potem propagandę uprawiaj.”; „Józefie Ty tu robisz taką robótkę jak Michnik w wybiórczej.”; „Większego oszczercy nie widziałem no poza chyba Urbanem.”; „(…)ktoś, kto nazywa mnie z tego tytułu naiwnym to chyba już dawno się tym szambem zachłysnął, a jego bzdurne teorie i sądy to tylko wynik odkrztuszania…”Ile wykształcenia ma p.Józef ? Duuuużo, od Michnika czerpał i czerpał i czerpał…” Na rzeczową uwagę p.Józefa: „Ojciec dyrektor z RM bardzo wtopił się w scenariusz poukładania LPR na katafalku, jak sam zresztą na falach toruńskiego radia wyznał.Od tamtego czasu nie słucham tej rozgłośni.” z ust gospodarza pada taka odpowiedź:

    „Dzieckonmp powiedział/a

    19/07/2011 @ 6:10 am 12 Rate This
    No pewnie po co będziesz słuchać RM. Masz tysiące swoich typu radio ZET RFM FM itp.” A do mnie: „Ja nie będę rozbijał to co ledwo żyje. Ty natomiast taką rolę tu spełniasz.” albo: „Szach powiedział/a

    19/07/2011 @ 9:26 pm 00 Rate This
    PANIE Wojwit@. Niech pan tylko z tej pańskiej dumy głową dziury w niebie nie zrobi. Zna pan takie mądre powiedzenie:” Najgorszy ten pan co z dziada się wywodzi” ? Mogę jeszcze kilka innych mądrości ludowych zacytować , tylko po co .” Mogę być i dziadem według takich wychowanych jak widać w „polskiej” kulturze ludzi, ale dziadem z Polaków – a nie z obcych.

    Rzadko trafiały się logiczne argumenty, a jeśli, to – i tu największa przykrość – gospodarz strony nie potrafił utrzymać tego poziomu w swoich ripostach. Tu przykład, w przeciwieństwie do powyższych, logicznej kontrargumentacji:

    „Hjk powiedział/a
    19/07/2011 @ 12:55 am 20 Rate This
    Nie ma wyjścia – albo głosowanie na PiS jako najmniejsze ze wszystkich zło, albo bojkot wyborów, ale nagłośniony z wyjaśnionymi przyczynami i przygotowaną alternatywą.

    Bojkot dla bojkotu jest bez sensu, bo w tym systemie i 5% moze zagłosowac, a wybory i tak będą ważna, zaś media to wszystko zinterpretują po swojemu.
    Nadto niegłosujący de fakto głosują na zwyciezcę, ktokolwiek by nim był, a to z braku wyrażenia swej woli za tym czy przeciw tamtemu. Niepójście w obecnym systemie nie jest interpretowane jako jakis protest, tylko skutek choroby, wyjazdu, lenistwa, lekceważenia, obojetnosci (czyli tu: głupoty) itd.

    Tylko zorganizowany i nagłośniony bojkot może nadać niepojsciu jakiś specjalny sens.
    Podobnie musi być przygotowana alternatywa, bo prostest, ze „nam sie coś nie podoba” jest czymś dziecinnym, muszą być albo żądania, jęsli protestujacy maja jakaś siłe czy moc wpływania, albo organizacja działań zastepczych w stosunku do „zwykłego” działania rządu. Na roznych blogach juz podano alternatywę – mianowicie istniejace grupy, stowarzyszenia, organizacje mimo, ze niektore nie maja celów scisle politycznych muszą jednak z potrzeby chwili porozumiec sie i zgromadzic woko wspolnego programu i po pierwsze realizować go czy zmuszac do realizacji na drodze pozaparlamentarnej, a także wyłonic swoich przedstawicieli, a po zwyciestwie wyborczym dokonać realizacji zdrowego narodowego programu.

    Bo rację maja ci przedmówcy, ze PiS niestety tkwi po cześci w układzie i stanowi tylko jakas taką moze bardziej przyjazną narodowi jego modyfikację, ew. jest trzymany na postronku.” A gospodarz tej strony, gdy już zupełnie traci głowę pisze tak: „Dzieckonmp powiedział/a
    19/07/2011 @ 1:19 pm 32 Rate This
    Czas szybko leci , jest coraz bliżej wyborów i oświadczam wszystkim Platformiakom i czerwonym zarazom że mój blog nie jest po to aby atakować PIS Radio Maryja patriotycznie nastawionych księzy. WSZYSTKO BĘDĘ KASOWAŁ. Wymaga tego odpowiedzialność za Polskę której praktycznie już nie ma. Jest to moim obowiązkiem odsyłać te osoby na sobie ulubione portale typu onet. NIE TU!! Tu chcemy aby Polska była Polską i tu będziemy walczyć aby tak się stało poprzez modlitwę, uświadamianie i zachęcanie.” Pytam: Polską PiS-u, czy Polską Polaków?
    Dla prawdy, swojej prawdy, p. DzieckoNMP nazywa mnie i innych, z którymi się nie zgadza „czerwona zarazą” i „platformiakami”. Zaiste – prawe to i sprawiedliwe. Zarazem tak uczciwe
    jak polityka jego idoli. Mój wpis, że Platon jest dobrym przyjacielem ale prawda lepszym – wyciął… Nie ten jeden zresztą… Najmniej mu przypadł do gustu (bo zniknął najszybciej) ten, w którym wyliczyłem powody, co mnie zraziło do PiS-u i jego liderów, i wyraziłem żal, że pomagałem przy zbieraniu podpisów na listy tej partii. Opluć, zbanować, pomajstrować przy kolejności odpowiedzi tak, żeby wyglądały na niekompetentne (a są po prostu niekompletne i przez to nie widać przejrzystej dyskusji). Tak postępuje katolik, dobry Polak? Nie, to jest po prostu zwyczajna nieuczciwość i propartyjna propaganda, przechodząca, jak powyższe przykłady wskazują a zwykłe chamstwo. ŻĄDAM PRZEPROSIN. No i przywrócenia wszystkich komentarzy pod tamtym wpisem we właściwej kolejności. Tego ostatniego domagam się nie tyle ja, ile zwykła, ludzka uczciwość! Tym bardziej od kogoś, kto określa się jako Dziecko NMP!!

    P.S. Nie mogę zamieścić tu mojego wpisu. Tak gospodarz tej strony rozumie prawdę: napisać o kimś i nie dać mu się bronić. Prawe to i sprawiedliwe. Dobry pan wziął przykład – i wie pan od kogo. Od tych „prawdziwych Polaków” z PiS.}


Możliwość komentowania jest wyłączona.

