„Murdoch za 11 IX, wojnami w Afganistanie i Iraku, i za kryzysem finansowym” – Gordon Duff


http://www.veteranstoday.com/2011/07/15/exclusive-murdoch-behind-911-iraq-afghan-wars-and-financial-meltdown/

15.07.2011, opracowanie Ola Gordon

Magnat medialny Rupert Murdoch odegrał ważną rolę w wyborach trzech amerykańskich prezydentów, jak również w niektórych wydarzeniach, które miały miejsce podczas ich rządów, łącznie z atakami terrorystycznymi 11 IX, wojnami w Iraku i Afganistanie, i kryzysie finansowym, mówi Gordon Duff, redaktor VeteransToday.

“Murdoch to bliski wspólnik w ważnym przestępczym spisku przemysłowców, bankierów i innych. Jest ich frontmanem… człowiekiem, który daje im kontrolę nad rządami poprzez przekupstwo i szantaż”, powiedział Gordon Duff w wywiadzie dla Press TV.

* * *

W W Brytanii dziennikarze Murdocha i prywatni detektywi podsłuchiwali ponad 3.400 osób.

W październiku 2010 roku, na spotkaniu akcjonariuszy Murdoch powiedział, że nie ma żadnej wiedzy na temat szpiegostwa i podsłuchów, które uczyniły go jeszcze bardziej bogatym. Powiedział wtedy:

„Mamy bardzo, bardzo restrykcyjne zasady. Był jeden przypadek ponad 5 lat temu… człowiek, który zapłacił za podsłuch od razu został zwolniony. Gdyby coś ujawniono, poprosilibyśmy tych, którzy nas oskarżają, o przedstawienie dowodów… zareagowalibyśmy natychmiast”.

W czasie, kiedy Murdoch wypowiadał te słowa, jego syn James wypłacał ofiarom podsłuchów pieniądze za milczenie. Niektórzy otrzymali ponad $1 mln. A Rupert nic o tym nie wiedział? Wydaje się to bardzo nieprawdopodobne.

http://szaboservices.blogspot.com/2011/07/was-murdoch-behind-9-11-iraq-afghan.html

* * *

Ulrika Jonsson, gwiazda TV i publicystka News of the World, powiedziała w programie Tonight ITV1, że otrzymała ostrzeżenie od stołecznej policji w Londynie, jak również od jednego z dziennikarzy tej gazety o podsłuchach jej telefonu.

„Skontaktowała mnie stołeczna policja przez komórkę i kazano mi oddzwonić, że mają bardzo ważne dowody, które chcą mi pokazać. Pokazali mi moje kody pinu, kod cyfrowy do otwierania bramy wjazdowej mojego domu, oraz to, że mają przeczucie, że na pewno byłam inwigilowana. Natychmiast zakręciło mi się w głowie. Poczułam się … poczułam się chora. Natychmiast poczułam, że mnie ściska w żołądku. Byłam przerażona – ktoś mnie obserwował, albo na pewno podsłuchiwał”.

http://www.guardian.co.uk/media/2011/jul/14/phone-hacking-key-quotes?intcmp=239

Jedna odpowiedź to “„Murdoch za 11 IX, wojnami w Afganistanie i Iraku, i za kryzysem finansowym” – Gordon Duff”

  1. gozdek Says:

    http://www.jpost.com/Defense/Article.aspx?id=229605
    http://www.sfora.pl/Jest-data-ataku-Izraela-na-Iran-To-kwestia-tygodni-a34158
    „Izrael przygotowuje się do ataku na Iran. Najprawdopodobniej nastąpi on we wrześniu – informuje „Jerusalem Post”.
    Według Robert Baera, byłego agenta CIA na Bliskim Wschodzie, prawdopodobnie premier Izraela Benjamin Netajahu będzie chciał zaatakować zanim ONZ zajmie się głosowaniem na temat państwa palestyńskiego, czyli we wrześniu.
    Baer nie podaje źródeł swoich przewidywań, przypomina jednak słowa byłego szefa Mossadu Meira Dagana, który stwierdził niedawno, że możliwość izraelskiego ataku na Iran „to nie blef”.
    Izrael ma nadzieję na wciagnięcie do konfliktu USA.”


Możliwość komentowania jest wyłączona.

