eMisja.Tv – Start Programu


Nasz pierwszy materiał nakreślający wstępne ramy działalności, a w nim: Jego magnificencja Michnik i Gazeta Wyborcza robią nam reklamę, WPS i najnowsza produkcja – dokument „Druga Japonia”, zemsta za nacjonalizm – Czy po Serbii i Grecji następna będzie Białoruś?

link

komentarzy 5 to “eMisja.Tv – Start Programu”

  1. TheTomek4791 Says:

    Trzymam za was kciuki chłopaki.Oby sie wam wiodło

  2. TheTomek4791 Says:

    do Niestrachliwy.Jeśli są żydami(zdrajcami),to prędzej czy później to sie sypnie,wyda.Mam taką nadzieję

  3. Admin Says:

    Niestrachliwi (poczytalny):

    „Wtedy napewno wzrosnie poczytnosc i ogladalnosc tego portalu jak zadnego innego.
    Brawo Monitor !”

    ???

    Wygląda na to, że mylą ci się już nawet blogi…

  4. Kikka Says:

    Pogrzeb Euro – Nigel Farage:

  5. Arkadiusz Says:

    Ja ,niżej podpisany jestem niezwykle zniesmaczony manipulacją techniczną w czołówce fimu ,Zmartwychwstanie,,którego jestem producentem.
    O planach emisji filmu przez Państwa Telewizję uczciwie by było poinformować i poprosić o zgodę wszystkich zainteresowanych tworzących ten film,w tym i moją skromną osobę, a nie działać w sposób,że tak określę ,,starotestamentowy”Takie postępowanie jest niegodne. Największy mój sprzeciw budzi usunięcie dedykacji z czołówki filmu,upamiętniającej moją Św.Pamięci Babcię p.Stefanię Traczyk. Nie wyrażam zgody na taką manipulację i w związku z tym proszę o natychmiastowe usunięcie filmu z Państwa Telewizji.
    .
    Niezależnie życzę redakcji wielu sukcesów.

    Arkadiusz Suder-producent filmu ,,Zmartwychwstanie,,


Możliwość komentowania jest wyłączona.

