„Do psychiatryka” – ostatni artykuł Rafała Gawrońskiego (przed aresztowaniem z paragrafu 212)

Poniższy artykuł miał zostac opublikowany na łamach http://www.aferyprawa.com. Portal został jednak zaatakowany na dzień przed aresztowaniem Rafała Gawrońskiego i jest nieczynny aż do dnia dzisiejszego. Artykuł otrzymałem dzisiaj mailem od redaktora naczelnego Afer Prawa, Zdzisława Raczkowskiego. Z uwagi na powagę sytuacji i bezpośrednie zagrożenie zdrowia, a może i życia rafała Gawrońskiego publikuję go w całości, mimo że zawiera treści, które mogą być zinterpretowane przez chore prawo  jako oszczerstwa. Niekóre podkreślenia są mojego autorstwa. M.P.

Do więzienia (lub psychiatryka) za słowo, czyli dalej na topie artykuł 212 kodeksu karnego!

Rafał Gawroński

Do końca listopada 2009 roku, kiedy to Prezydent Lech Kaczyński podpisał nowelizację kodeksu karnego na podstawie art. 212 tego kodeksu skazano 1069 osób, w tym 241 dostało karę pozbawienia wolności przez okres 12 lat obowiązywania tego haniebnego prawa antypolskiego, antykonstytucyjnego i antycywilizacyjnego.
Za sprawą listopadowej nowelizacji pozbawienie wolności będzie możliwe już tylko w przypadku zniesławienia za pomocą środków masowego komunikowania, a wymiar najwyższej kary został zmniejszony z dwóch lat do roku. Co za rozkosz.
Dziwne, że Prezydent uczestniczył w balu dziennikarzy w Warszawie tego roku skoro podpisał wstyd demokracji czyli karanie za to, co człowiek myśli wypowiadając swoje myśli ustnie lub pisemnie.
Czytaj resztę wpisu »

Wywiad z H.W.Rosethalem z 1976 r. Opublikowany przez C.H.Weismana w 1992 r. Część druga: Ukryta Tyrania

Pan Rosenthal oświadczył publicznie, że Żydzi będą kompletnie panować na całym świecie i że oni kontrolują wszystkie aspekty życia politycznego w Ameryce i wszystkie aspekty porozumiewania się przez media (podkreślenie pana Rosenthala).

Wreszcie pan Rosenthal i ja spotkaliśmy się i odbył się prywatny wywiad z nim, w czasie którego rozmowa była nagrywana na taśmie za jego wiedzą i zgodą. W czasie długiego wywiadu pan Rosenthal stał się niecierpliwy, szorstki i wulgarny (wszystko to znalazło się na taśmie) i on żądał reszty zapłaty zanim ja skończyłem moje pytania.

Ponieważ cały wywiad był tak długi, my opublikowaliśmy w 1977r. tylko pierwszą część pod takim samym tytułem jak powyżej: „Ukryta tyrania”. Kopie tego artykułu były poszukiwane przez ludzi z całego świata. Obecnie my uwalniamy resztę nagranego wywiadu jako Część drugą. Chociaż nie zamierzam robić dygresji, ale pewien analityk powiedział mi, że pierwsza część manuskryptu „Ukrytej Tyranii” trafiła do 7 milionów czytelników. Gdy ta końcowa, druga część zaczyna cyrkulować, jej rozchodzenie się wydaje się nawet większe. To zależy też od Ciebie czytelniku.

Zanim jakakolwiek umowa została zawarta między nami, ustaliłem z panem Rosenthalem, że on odpowie na nieograniczoną liczbę pytań całkowicie uczciwie i jak tylko będzie mógł najlepiej. To właśnie dzięki temu uzgodnieniu ja oskarżyłem pana Rosenthala , że nie odpowiada mi uczciwie w czasie końcowej fazy wywiadu na następujące pytanie: Czy Pan wie kiedy i dlaczego zaczęła się historia dotycząca Żydów jako narodu wybranego? To jest między innymi wtedy, kiedy on powiedział: ” Większość Żydów nie lubi wspominać tego, ale naszym bogiem jest Lucyfer – więc nie kłamałem – i my jesteśmy jego wybranym narodem. Lucyfer jest bardzo żywy. Jak to poszło do prasy, my stale szukamy państwowego urzędu, aby badał twierdzenie pana Rosenthala. Mój słownik określa takie twierdzenie jako „zdradę stanu”.

Czytaj resztę wpisu »

Napisane w Bez kategorii. Możliwość komentowania Wywiad z H.W.Rosethalem z 1976 r. Opublikowany przez C.H.Weismana w 1992 r. Część druga: Ukryta Tyrania została wyłączona
